نماینده ولی فقیه هلال احمر گفت:با وجود احتمال وقوع 33نوع حادثه در ایران ،حضور روحانیون فعال در کانون طلاب هلال احمردر حمایت روانی به حادثه دیدگان بسیار موثر است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوانحجت الاسلام والمسلمین معزی نماینده ولی فقیه هلال احمر در بازدید از مرکز آموزش های تخصصی امداد و نجات و تیم های تخصصی طلاب، با اشاره به تشکیل کانون طلاب در جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: در کشور ایران احتمال وقوع بیش از33نوع حادثه داده شده که حضور روحانیون در زمان وقوع حوادث و بعد از آن، به منظور حمایت روانی و دلگرمی و ایجاد حس امید در حادثه دیدگان بسیار موثر است. 

وی گفت: باید توجه داشت امداد و نجات تنها به لحظه وقوع حادثه محدود نمیشود و بازگرداندن روحیه برای شروع زندگی مجدد که با حضور روحانیون امکان پذیر است در این بخش می تواند بسیار موثر و کمک کننده باشد. 

معزی در پایان با مثبت ارزیابی کردن خدمات ارائه شده در مرکز آموزش های تخصصی امداد و نجات استان اصفهان و همچنین قدردانی از سطح گسترده فعالیت های جمعیت هلال احمر این استان، ادامه داد: با توجه به امکاناتی که در این مرکز و سایر مراکز اینچنینی وجود دارد، جمعیت هلال احمر ایران محور آموزش های ملی و بین المللی قرار گرفته است و این موضوع از لحاظ دیپلماتیک اهمیت دارد. 

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار