فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب از دستگيری قاتل مسافرنما توسط مأموران پليس آگاهی اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سرهنگ نادعلی قزلباش گفت: در پی اعلام خبري مبني بر اينکه افرادی تحت عنوان مسافر اقدام به سرقت خودروهای مسافربر شخصی و يك مورد قتل کرده اند ، پيگيری این موضوع به دليل اهميت در دستور کار پليس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پليس آگاهی پس از اقدامات اطلاعاتی و پی جويی هاي پليسی موفق شدند سرنخ هايی از حضور متهمان پرونده را در استان هرمزگان شناسايی كنند.

سرهنگ قزلباش خاطر نشان کرد: با هماهنگی دستگاه قضایی ، مأموران پليس آگاهی به محل اختفای متهمان در بندر عباس اعزام شدند و در يك عمليات منسجم ، وي و 2 همدستش را دستگير و به رودبار منتقل كردند.

وي تصریح کرد: متهمان دستگير شده در تحقيقات پليسی به سرقت چند فقره خودرو به شيوه مسافر نما اعتراف كردند .

سرهنگ قزلباش یادآور شد: در ادامه تحقيقات ، با توجه به وقوع يك فقره قتل در آخرين جرم اين باند سرقت، سارقان به قتل راننده خودرويی كه براي جلوگيری و ممانعت از سرقت وسيله نقليه اش مقاومت كرده بود ، اعتراف كردند.

وی به رانندگان هشدار داد: در حين جابجا نمودن مسافران، از سوار نمودن افراد مشکوک كه قصد مسافرت به نقاط دور افتاده و نامعلوم را دارند ، خودداری کنند و هرگونه موارد مشکوک را به پليس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: سرقت ، اتومبیل ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.