سرپرست فرمانداری گرمی گفت: آتش سوزی در بخش هایی از مزارع و مراتع نوار مرزی بخش موران شهرستان گرمی که از ظهر دیروز به علت آتش گرفتن مزارع و مراتع جمهوری آذربایجان دچار حریق شده بود پس از 4 ساعت تلاش مهار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛  رحیمی زاد گفت: شعله های آتش مزارع و مراتع جمهوری آذربایجان در محدوده روستاهای کمرقیه و عبابیگلوی بخش موران به حدود یک هکتار از مزارع و مراتع این بخش سرایت کرده بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این آتش سوزی تلفات جانی و خسارت قابل توجه مادی نداشته است افزود: خوشبختانه محصول اغلب مزارع منطقه برداشت شده و بیشتر کاه و کلش باقی مانده در مزارع طعمه آتش شد.

رئیس ستاد مدیریت بحران گرمی هم با اشاره به همکاری نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرستان های گرمی و بیله سوار، عوامل هنگ مرزی، بسیجیان و آتش نشانی شهرداری گرمی، آب و فاضلاب روستائی، تعاونی دهیاران و روستائیان در مهار آتش سوزی گفت: آتش سوزی در نزدیکی باغات میوه روستای کمرقیه مهار شد.

رحیمی زاده افزود: نیروهای نظامی و آتش نشانی کشور جمهوری آذربایجان هم در آنسوی مناطق آتش گرفته نسبت به اطفای حریق تلاش می کردند و اگرچه آتش در بخش موران گرمی مهار شده بود اما در برخی از نقاط آنسوی مرز هنوز دود آتش مشاهده می شد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، آتش سوزی ، مزارع ، گرمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.