با اعلام فدراسیون، محمد ابراهیمی و وحید حاجیان دو کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و بزرگسالان فرا خوانده شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از سنندج؛ این مرحله از اردو به مدت 11 روز با دعوت 24 کشتی گیر فرنگی کار در رده سنی بزرگسالان و 30 ورزشکار جوان آزاد کار منتخب استان های سراسر کشور برگزار می شود.

بر اساس این گزارش ، در رده سنی بزرگسالان محمد ابراهیمی کشتی گیر عنوان دار کردستانی در وزن 85 کیلوگرم و وحید حاجیان در وزن 63 کیلوگرم در بخش نوجوانان دیگر ورزشکار آزاد کار کردستانی از سوی کادر فنی فدراسیون به این مرحله از اردوی تیم ملی دعوت شدند.

مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت های جهانی از روز 16مردادماه در خانه کشتی شماره یک برگزار می شود و تا روز 27 مردادماه ادامه خواهد داشت.محمد ابراهیمی قهرمان جوانان آسیا خود برایحضور در رقابت های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان و گزینشی المپیک 2016 برزیل که روزهای 16 تا 21 شهریورماه در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار می شود ، آماده می کند.

همچنین اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان برای حضور در رقابت های جهانی از روز 11 تا 22 مردادماه در خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار می شود و وحید حاجیان کشتی گیر آزاد کار کردستانی تمرینات خود را برای حضور در رقابت های کشتی آزاد نوجوانان جهان روزهای 3 تا 8 شهریور در کشور بوسنی پیگیری می کند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کشتی ، دعوت ، اردو ، رقابت ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.