مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه 121 هسته فلاحین در روستاهای استان فعالیت می کنند گفت: این هسته ها 3 هزار و420 کشاورز را در پایگاههای بسیج روستایی با یافته های جدید کشاورزی آشنا می کنند.

آشنایی 3 هزار و420 کشاورز خراسان جنوبی با یافته های جدید کشاورزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ زهرایی افزود: در هسته های فلاحین کارشناسان جهاد کشاورزی و کشاورزان موفق با حضور در پایگاههای بسیج روستایی یافته های جدید کشاورزی و راههای افزایش تولید و بالا رفتن کیفیت محصول را به متقاضیان آموزش می دهند

وی با بیان اینکه هسته های فلاحین بنام محصولات کشاورزی نامگذاری می شود که هسته عناب ،زرشک ،زعفران وپنبه از جمله آنها است ، تصریح کرد: تعداد هسته های فلاحین در خراسان جنوبی تا پایان امسال به 140 هسته می رسد .

وی گفت: ترویج مصرف بهینه آب کشاورزی و آشنایی با جدیدترین تکنولوژیهای روز از مهمترین اولویتهای کاری هسته های فلاحین در خراسان جنوبی است .

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی همچنین یادآور شد: همه این پایگاههای بسیج روستایی برای خدمت رسانی بیشتر به گندم کاران استان به نرم افزارتخصصی کشاورزی و کتابچه راهنمایی کشت گندم مجهز شدند.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.