مقامات استرالیا اعلام کردند نخستین بقایای کشف شده هواپیمای "ام اچ 370"مالزی، کارشناسان را از منطقه سقوط احتمالی منحرف کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، مقامات استرالیا امروز اعلام کردند نخستین بقایای کشف شده از هواپیمای مفقود مالزی در نوامبر سال گذشته (آبان 93) کارشناسان را در خصوص مکان سقوط هواپیما به اشتباه انداخت.  

اطلاعات جمع آوری شده "سازمان پژوهش های علمی و صنعتی همسود" نیز در خصوص مکان احتمالی سقوط هواپیمای مفقودشده اشتباه بود. بر اساس پیش بینی های این سازمان، اندونزی مکان احتمالی سقوط این هواپیما بود.

این در حالی است که هفته گذشته بخشی از این هواپیما در جزیره "رئونیون" در فاصله 3700 کیلومتری از منطقه ای کشف شد که انتظار می رفت هواپیما سقوط کرده باشد. هفته گذشته دو قطعه از هواپیمای مفقود شده مالزی در جزیره "رئونیون" در جنوب غربی اقیانوس هند کشف شد. این بقایا برای بررسی های گسترده تر به فرانسه ارسال شد.

"وارن تروس،" معاون نخست وزیر استرالیا  اعلام کرد این کشور یک متخصص به فرانسه اعزام کرده است تا بقایای ارسال شده به این کشور را بررسی کند. 

هواپیمای بوئینگ 777 پرواز ام اچ 370 مالزی 24 مارس سال گذشته (6 فروردین 93) با 239 مسافر و خدمه ناپدید شد. هواپیمای مفقود شده به معمای بزرگی در تاریخ هوانوردی جهان تبدیل شده است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار