نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی نقش مهمی در عمران و آبادانی کشور ایفا می کنند.


 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت‌الاسلام حبیب برومند در جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان پارس‌آباد با حضور استاندار اردبیل اظهار داشت: با توجه به نقش واحدهای تولیدی و صنعتی در عمران و آبادانی کشور رفع مشکلات این واحدها و فراهم کردن زمینه‌های فعالیت دوباره آنها در دستور کار جدی نمایندگان مجلس است.

وی گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر به دلیل برخی مشکلات و موانع بسیاری از واحدهای صنعتی و تولیدی در سطح کشور از چرخه فعالیت خارج شده و به شکل راکد و یا نیمه‌تعطیل هستند که باید تلاش کنیم برای اینکه به توسعه و آبادانی واقعی دست یابیم این واحدها را به چرخه فعالیت بازگردانیم و مشکلات آنها را برطرف کنیم.

برومند در ادامه صنعت را حلقه بین علم و تولیدات دانست و افزود:‌ باید برای تقویت و توسعه بخش تولید و صنعت در کشور همه دستگاه‌ها و ادارت همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند که در این زمینه نقش بانک‌ها بسیار موثر بوده که با ارائه تسهیلات به صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتگران می‌توانند در این زمینه موثر واقع شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.