یک میلیارد و 700 میلیون ریال با همت نیکوکاران بافقی در جشن گلریزان این شهرستان برای آزادی زندانیان جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ طلایی مقدم، فرماندار بافق گفت: خیران بافقی این مبلغ را در دو روز برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان غیر عمد کمک کردند.

فرماندار بافق اولویت را با آزادی زندانیان بومی دانست و گفت: از همین شهرستان هستند افرادی که صرفا به خاطر عدم توانایی در پرداخت بدهی خود و مسائل مالی در زندان بسر می برند و خانواده های آنها بی سرپرست ماندند.

وی با بیان اینکه جشن گلریزان بافق با هدف آزادی زندانیان غیر عمد برگزار شد تصریح کرد: با این کمک خیران بافقی می توان بدهی تعدادی از زندانیان را پرداخت کرد تا به آغوش گرم خانواده خود بازگردند.

طلایی مقدم، پهلوانی را اسوه جوانمردی خواند و اظهار داشت: این جشن همزمان با روز پهلوانی و ورزش باستانی با همکاری دادگستری شهرستان بافق ، استان یزد و هیئت ورزش زورخانه ای به مدت دو روز در این شهر برپا شد.

فرماندار بافق ادامه داد: در جمع آوری این رقم مردم عادی، شرکت های بخش خصوصی، اصناف و بازاریان، شرکت های پیمانکاری معادن و ارمندان دولت مشارکت داشتند.

تاکنون آمار زندانیان بافقی که به خاطر مسائل مالی در زندان هستند اعلام نشده و تطبیق رقم جمع آوری شده با تعداد آزادی زندانیان در حال بررسی است.

بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلو متری یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: کمک ، زندانیان ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.