مربی تیم ملی امید کاراته پسران گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در هر مرحله از اردوی تیم ملی امید، مسابقه تدارکاتی در نظر گرفتیم تا تیم به آمادگی لازم برسد.

حسین روحانی مربی تیم ملی امید در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شرایط تیم ملی امید و ملی‌پوشان امید، گفت: اردوی ششم از چهارشنبه آغاز شد و ملی‌پوشان عصر همان روز در مسابقه‌ای تدارکاتی به مصاف تیم منتخب استان مرکزی رفتند.

روحانی ادامه داد: این دوره از اردو تا 19 مرداد‌ماه ادامه می‌یابد و طوری برنامه‌ریزی کردیم که در هر مرحله از اردوها، بتوانیم مسابقات تدارکاتی با تیم‌های منتخب استان‌های مختلف برگزار کنیم تا ملی‌پوشان به سطح آمادگی مطلوبی برسند.

مربی تیم ملی امید ادامه داد: به دلیل کمبود بودجه در فدراسیون کاراته و نبود بازی‌های تدارکاتی سعی بر این شده که با برگزاری این رقابت‌ها، ملی‌پوشان بتوانند حداقل شرایط جو حضور در تاتامی مسابقات را درک کنند، البته این مسابقات شاید حتی 1 درصد شرایط جو مسابقات خارج از کشور را نداشته باشد ولی به هر حال می‌توانیم ایراد‌های ملی‌پوشان را بهتر شناسایی کنیم تا کم و کاستی‌ها مرتفع شود و تیم بتوانند بهترین نتیجه را در رقابت‌های جهانی کسب کنند.

روحانی خاطرنشان کرد: برگزاری رقابت‌های تدارکاتی برای کاراته کشور مفید است، چون از طرفی باعث ایجاد انگیزه در سایر کاراته‌کاها می‌شود که با ملی‌پوشان کومیته می‌زنند و این خود انگیزه ورزشکاران این رشته را برای حضور در تیم ملی بالا می‌برد و هم اینکه به ارزیابی فنی ملی‌پوشان توسط کادر فنی کمک می‌کند.

روحانی با اشاره به دعوت از حریفان تمرینی برای ملی‌پوشان گفت: تا مسابقات جهانی زمان نسبتا خوبی داریم و در این مدت از دیگر کاراته‌کاها که در این مدت شناسایی شده‌اند به عنوان یار تمرینی ملی‌پوشان در مراحل مختلف دعوت خواهیم کرد که به عنوان یار تمرینی حضور پیدا کنند.

مربی تیم ملی درباره شخصی‌شدن ترکیب اصلی تیم ملی امید بیان داشت: هنوز تا رقابت های جهانی فاصله زیادی باقی مانده و ترکیب نهایی نزدیک رقابت‌ها شخصی می‌شود و بطور مستقیم کسانی که شایسته‌تر هستند در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار