تشریح ویژگی‌های تمتع ۹۴ و آغاز صدور روادید حجاج از جمله رویدادهای حج و زیارت در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار رفاه و تعاون  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان سعید اوحدی رییس سازمان حج و زیارت در همایش ۲ روزه مدیران ستادی، استانی و کاروانهای حج تمتع سال ۱۳۹۴ در تشریح ویژگی‌های تمتع ۹۴ گفت: زائران ایرانی حج تمتع در قالب ۴۵۵ کاروان و ۲۵۵ پرواز از ۱۹ ایستگاه پروازی در کشور به حج مشرف خواهند شد. 

وی افزود: اولین گروه حجاج ایرانی از تهران و مازندران به مدینه منوره اعزام می‌شوند. 

آغاز صدور روادید حجاج تمتع 

سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز صدور روادید زائران تمتع اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با توجه به اینکه همه ساله سفارت عربستان در تهران و کنسول‌گری این کشور در مشهد از هفته دوم شوال صدور روادید زائران تمتع را آغاز می‌کند، لذا صدور روادید زائران ایرانی نیز از دهم مرداد مطابق با ۱۵ شوال آغاز شد. 

آماده شدن فرودگاه بین المللی جده‌ برای حج امسال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، اولین پروازهای حج امسال به طور رسمی از ابتدای ذی القعده در فرودگاه بین المللی جده به زمین می‌نشیند. 
روزنامه الوطن نوشت: فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز جده برای استقبال از اولین پروازهای حج در ابتدای ماه ذی القعده آماده می‌شود. 

افزايش تعداد زائر و گردشگر ميان ايران و عراق بايد در اولويت برنامه هاي دو كشور قرار گيرد

عادل فهد شرشاب وزیر گردشگری کشور عراق و هیئت همراه با نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی دیدارکرده و در خصوص مسائل مورد علائق مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

در این دیدار نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی ضمن خوشامدگویی به هیئت عراقی اظهار داشت: در حقیقت می‌توان گفت ایران خانه دوم مردم عراق و عراق نیز خانه دوم ملت ایران محسوب می‌شود و فرهنگ دو کشور عمیقا به یکدیگر پیوند خورده است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار