مدير كل برنامه‌ريزي، پذيرش و اعزام سازمان حج وزيارت خبر داد:

آغاز دريافت گذرنامه‌هاي زائران ايراني براي اعزام به حج تمتع

مدير كل برنامه‌ريزي، پذيرش و اعزام سازمان حج وزيارت گفت: بخشنامه صدور رواديد به دفاتر حج و زیارت تمامي استان‌ها اعلام و گذرنامه‌ها از زائران جمع آوري شده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ،‌حسن سرخوش، مدير كل برنامه‌ريزي، پذيرش و اعزام سازمان حج وزيارت از آغاز دريافت گذرنامه‌هاي زائران ايراني براي اعزام حج تمتع خبر داد و اظهار داشت: دریافت گذرنامه‌هاي زائران ايراني از امروز در سراسر كشور آغاز شده است.
 
وي با بيان اينكه قرار است براي 64 هزار زائر رواديد صادر شود، گفت: بخشنامه صدور روايد طبق برنامه‌ريزي صورت گرفته به دفاتر حج و زیارت تمامي استان‌ها اعلام و گذرنامه‌ها از زائران جمع آوري شده است.
 
مدير كل برنامه‌ريزي، پذيرش و اعزام سازمان حج وزيارت، خاطر نشان كرد: صدور رواديد از هفته دوم شوال آغاز می شود كه طبق برنامه‌هاي سال گذشته ان شاالله ظرف بازه زماني 10 تا 15 روز براي تمامي زائران ايراني رواديد حج تمتع صادر خواهد شد.
 
وي در پاسخ به اين سئوال كه روزانه چند هزار رواديد حج تمتع صادر مي‌شود، افزود: ان شاالله به زودي جلسه‌اي با سفارت عربستان در تهران و كنسولي مشهد برگزار می شود كه در اين خصوص هماهنگي‌هاي لازم به عمل آيد.
 
سرخوش ادامه داد:‌ در سال گذشته نيمي از رواديدها در مشهد و نيمي ديگر در تهران از سوي سفارت عربستان صادر شد كه ان شاالله طبق رايزني‌هاي كه خواهيم داشت اين برنامه در سال جاري نیز عملياتي مي‌شود.
 
وي گفت: قریب به 4 تا 5 هزار رواديد روزانه در تهران و مشهد صادر می شود كه صدور 64 هزار رواديد براي تمامي زائران ايراني، 10 تا 15 روز به طول مي‌انجامد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری مدير كل برنامه‌ريزي، پذيرش و اعزام سازمان حج وزيارت، ادامه داد: طبق برنامه‌ريزي انجام گرفته و هماهنگي‌هاي به عمل آمده اعزام زائران ايراني از اول شهريورماه آغاز مي‌شود و كادر اجرايي حج نيز از ده روز قبل به سرزمين وحي اعزام مي‌شوند تا مقدمات حضور زائران را بيشتر فراهم كنند.
 
پایان پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۴
دوستان عزیز نمیشه که نرفت سعودی ها همینو میخوان
کعبه نباید تعطیل بشه
Iran (Islamic Republic of)
mohammad
۲۰:۳۳ ۲۰ تير ۱۳۹۴
یعنی بازم کسی پیدا میشه بره حج
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۰۱ ۲۰ تير ۱۳۹۴
مگه قرار نشد دیگه نرن ،چی شد پس !!!؟؟
آخرین اخبار