مدیرعامل معاونت فنی و عمران گفت: 10 عدد از 72 تیر فلزی عرشه پل تقاطع بزرگراه حکیم با خطوط مترو تهران کرج با بررسی دقیق و انتخاب روش صحیح نصب شد.

علیرضا جاوید مدیرعامل معاونت فنی و عمران شهرداری در گفت‌وگو با خبرنگارگروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نصب 10 تیر فلزی در عرشه پل تقاطع بزرگراه شهید حکیم با خطوط مترو تهران کرج اظهار کرد: تقاطع غیر هم‌سطح کاروان‌سرای سنگی 2 که وظیفه برقراری ارتباط میان بزگراه شهید حکیم با ازادراه تهران کرج را بر عهده دارد با نصب 10 عدد از 72 تیر فلزی عرشه پل تقاطع بزرگراه شهید حکیم با خطوط مترو تهران کرج اقدامات تکمیلی را طی می‌کند.

وی افزود: تیرهای فلزی عرشه پل تقاطع بزرگراه حکیم با خطوط مترو تهران – کرج 36 متر است که به دلیل مجاورت با کابل فشار قوی مترو با بازرسی دقیق و انتخاب روش صحیح کارگذاری شده است.

جاوید ادامه داد: پل اصلی آزادراه تهران – کرج و پل جهتی غرب به شمال تقاطع بزگراه حکیم در حال اجرای آخرین اقدامات تکمیلی از قبیل نصب درز انبساط است.

جاوید درباره اقدامات اجرا شده در پل تندرو و کندرو و تقاطع بزرگراه شهید همت با بزرگراه شهید باکری گفت: مشکل تعویض دست اندازهای ناشی از فرسودگی و  درزهای انبساط اسیب‌دیده تقاطع بزرگاه شهید همت با بزرگراه باکری برطرف شده و تعویض درزهای فرسوده در پل زیرگذر تقاطع بزرگراه همت با شهران ظرف روزهای آینده انجام می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار