وی با اشاره به عملیات نصب تیرهای فلزی 36 متری با توجه به وجود کابلهای برق فشار قوی مترو تأکید کرد: با توجه به این که این عملیات پیچیده و دشوار بوده ادامه عملیات اجرایی نصب تیرها و قالببندی، تداخلی با تأسیسات مربوط به خطوط مترو نخواهد داشت.
معاون فنی و عمران شهرداری تهران ادامه داد: پلهای تقاطع غیرهمسطح کاروانسرای سنگی 2 شامل پلهای اصلی روی آزادراه تهران – کرج و همچنین پل جهتی غرب به شمال این تقاطع در حال اقدامات تکمیلی مانند نصب درزهای انبساط است.
علیرضا جاوید افزود: تقاطع غیرهمسطح کاروانسرای سنگی 2 وظیفه برقراری ارتباط ادامه بزرگراه شهید حکیم و تقاطع غیرهمسطح کاروانسرا سطح 1 با آزادراه تهران – کرج را برعهده دارد.
وی در پایان گفت: عملیات نصب عرشه در پل تقاطع بزرگراه شهید حکیم با خطوط مترو تهران – کرج تا پایان سال 94 به بهرهبرداری خواهد رسید.
انتهای پیام/