شهرکرد؛

کارگاه آموزشی مدیریت فرایند واگذاری تصدی های کشاورزی به بخش غیر دولتی

اولین همایش و کارگاه آموزشی 2 روزه مدیریت فرایند واگذاری تصدی های کشاورزی به بخش غیر دولتی در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اولین همایش و کارگاه آموزشی 2 روزه مدیریت فرایند واگذاری تصدی های کشاورزی به بخش غیر دولتی، با هدف تبین سیاست ها و برنامه های مربوطه و با حضور رئیس گروه اجرای اصل 44 و واگذاری تصدی ها در وزارت جهاد کشاورزی و مدیران و کارشناسان استانی، در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

رئیس گروه اجرای اصل 44 و واگذاری تصدی ها در وزارت جهادکشاورزی در این کارگاه آموزشی گفت: محورهای اصلی این همایش، مبانی و اصول واگذاری تصدی ها، تأثیرات متقابل سیاست های واگذاری و ساختار سازمان ها و نیز نحوه اجرای شیوه نامه جامع واگذاری تصدی بوده است.

محمد اشراقی افزود: انتظار می رود با آموزش مدیران و کارشناسان مرتبط و شفاف سازی هر چه بیشتر خط مشی وزارت در این حوزه، زمینه لازم برای دستیابی به تکالیف و اهداف پیش بینی شده فراهم شود.

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری هم گفت: چهارمحال و بختیاری اولین استانی می باشد که همایش و کارگاه آموزشی واگذاری تصدی ها به بخش غیر دولتی را برگزار نموده است.

ذبیح اله غریب با اشاره به لزوم برگزاری این کارگاه آموزشی برای رفع مشکلات ارباب رجوع و بهره برداران بخش کشاورزی واجرای طرح تکریم ارباب رجوع گفت: قانون خدمات کشوری دارای فصل های متعددی است که واگذاری تصدی ها به بخش غیر دولتی مهم ترین فصل آن است.

وی افزود:علاوه بر آموزش مدیران و توجه به رضایت ارباب رجوع، بخش خصوصی باید به انجام وظایف محوله در این زمینه متعهد باشد تا با نظارت بخش دولتی، به بهترین نحو خدمات رسانی شود.

غریب با اشاره به 130 فعالیت واگذار شده در سال گذشته به بخش غیر دولتی اظهار کرد: از این میزان فعالیت های واگذار شده 11 فعالیت در شهرستان بروجن، 6 فعالیت در شهرستان سامان، 2 فعالیت در شهرستان بن، 6 فعالیت در شهرستان لردگان، 4 فعالیت در شهرستان شهرکرد، یک فعالیت در شهرستان کوهرنگ، 2 فعالیت در شهرستان اردل، 7 فعالیت در شهرستان کیار، 7 فعالیت در شهرستان فارسان و 73 فعالیت در سازمان جهادکشاورزی استان بوده است.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.