سومین جام آسیایی در نصف جهان / آخربن ضربه رو محکمتر بزن

تیم فوتسال تاسیسات دریایی ایران یک گام تا کسب سومین جام باشگاهی در اسیا برای تیمهای ایرانی فاصله دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، رقابتهای جام باشگاههای آسیا 2015 امروز و با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال به پایان می رسد و پرونده ششمین دوره از این رقابتها بسته خواهد شد.
تاسیسات دریایی ایران نماینده پر امید فوتسال کشورمان در دیدار نیمه نهایی با نتیجه 7-3 تیم نفت عراق را شکست داد و راهی دیدار نهایی شد. هرچند در این مسیر تلفات داد و امروز جای خالی مصطفی نظری صخره فوتسال آسیا را حس خواهیم کرد، اما ترکیب باتحربه و یکدست این تیم مارا به بازگرداندن جام آسیایی پس از سه سال به ایران امیدوار نگه می دارد.
پیش از این تیم های ایرانی فولاد ماهان و گیتی پسند دو نماینده فوتسال اصفهان در دوره های اول و سوم مسابقات موفق به کسب عنوان قهرمانی شده اند و هر دو بار جام آسیایی به اصفهان رسیده است. 
حالا دست تقدیر و کمکاری مسئولان و دهها رخداد دیگر سرنوشت قهرمانی و کسب جام یک تیم تهرانی را به دیار نصف جهان گره زده است.
هرچند اصفهانی ها در این مسابقات نگذاشتند شمسایی و یارانش احساس غربت کنند و شعار "همه خاک ایران سرای من است" را معنا کردند تا دریایی های تهرانی سنگ تمام گذاشته و با قدرت به فینال رقابتها دست یابند.
فرزندان غیور ایرانی در لباس تاسیسات دریایی در دیدار اول نامهربانان عربی را در هم کوبیدند تا جواب سنگینی به تعرضشان به خلیج فارسمان دهند و بدانند ایران یعنی اقتدار.
در گام بعدی تاسیسات رقیب فینالش را با نتیجه 9-2 گلباران کرد تا بدون ارس از ناگویا و بی دقت به مسیر حدول، به دیدار فینال زودرس مقابل پر افتخار ترین تیم آسیا و مدافع عنوان قهرمانی برسد.
تیم تاسیسات در دیدار مقابل ناگویا با تکیه بر تجربه شمسایی و تلاش دیگر بازیکنان در سایه خمایت کم نظیر تماشاگران به موفقیت رسید و راهی چها تیم پایانی شد.
در نیمه نهایی تیم عراقی نفت هم مشکلی برای ایرانی ها ایجاد نکرد تا القادسیه بار دیگر مقابل این تیم قرار گیرد.
کویتی ها که هنوز در جشن صعود به فینال هستند تا همینجای کار هم تاریخ ساز شده اند و نیک می دانند نگاه چپشان به جام هم حرام است و باید با مدال نقره به کشورشان بازگردند.
تیم تاسیسات پس از چندین دوره ناکامی ملی و باشگاهی در آسیا دلمان را خنک و حسرتهایمان را بازیافت کرده تا امیدوار شویم که با کنار گذاشتن اختلافات می توان آقایی آسیا را از چشم بادامی ها پس گرفت باز هم صاحب بی چون و چرای فوتسال بود.
چشممان به جام و صفحه ی شیشه ای فینال خشک خواهد ماند و پلک نمی زنیم تا جام را بالای سر وحید شمسایی ببینیم.

انتها پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار