صهیونیست های تندرو و شهرک نشینان افراطی اعلام کردند روز یکشنبه به مسجد الاقصی یورش خواهند برد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی ی القدس، فلسطینی ها و محافظان مسجد الاقصی که نگران هتک حرمت مجدد این مکان مقدس هستند، خود را برای مقابله با این تهاجم آماده می کنند. البته هتک حرمت این مکان مقدس و یورش صهیونیست ها تبدیل به عادتی ناخوشایند شده است که با مقابله فلسطینی ها روبرو می شود.
محافظان مسجد الاقصی اینبار می خواهند دیواری مستحکم در برابر مهاجمان صهیونیست ایجاد کنند و اجازه ندهند شهرک نشینان و اشغالگران وارد مسجد الاقصی شوند. اگرچه صهیونیست ها با بازداشت و زندانی کردن محافظان این مکان مقدس می کوشند مانع مقاومت آنها شوند.
براساس این گزارش، یکی از شهروندان فلسطینی با بیان اینکه محافظان مسجد الاقصی باید در برابر نیروهای امنینی صهیونیستی ایستاده و حرمت این مکان مقدس را حفظ کنند، گفت: مسجد الاقصی برای همه مسلمانان جهان ارزشمند است و باید اقدامی قاطع برای جلوگیری از هتک حرمت مجدد آن انجام شود .
یکی دیگر از شهروندان فلسطینی با اشاره به اینکه اعمال سیاست های تروریستی علیه محافظان و نمازگزاران نوعی یهودی سازی و جنایت است، گفت: ادامه یورش صهیونیست ها به صحن های مسجد الاقصی غیرقابل قبول است .
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار