هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: دفاع 11 نفره صبا پس از زدن گل مقابل نفت، کار تیم ما را دشوار کرده بود.

بوعذار: تیم دایی 11 نفره می کردعباس بوعذار در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دیدار تیم های نفت و صبا اظهار کرد:این دیدار با توجه به حضور بازیکنان با کیفیت در ترکیب 2 تیم از سطح کیفی بالایی برخوردار بود و مربیان نفت و صبا راهکارهای خوبی برای پیروزی در این بازی داشتند.
 
وی افزود: صبا پس از زدن گل در دقایق اولیه بازی،رو به دفاع 11 نفره آورد و این موضوع کار را برای نفت سخت کرده بود، دفاع منطقی یاران دایی سبب خنثی شدن حملات پر جانبه تیم ما شد و به یاری خدا با زدن گل تساوی به کمترین حق خود از این بازی دشوار دست یافتیم.
 
بوعذار ادامه داد: خوشحالم در اولین بازی خود در فصل جدید گلی را به ثمر رساندم که تلاش های سایر بازیکنان را به ثمر نشانده و باعث شد نفت بدون امتیاز مسابقه خانگی را ترک نکند.
 
هافبک تیم فوتبال نفت تهران درباره پیروز نشدن این تیم در 2 دیدار نخست لیگ بیان کرد: نفت نسبت به فصل گذشته در ترکیب خود چند تغییر داشته و برای رسیدن به هماهنگی بین این نفرات نیاز به چند هفته زمان دارد ولی حتم بدانید با رسیدن به این هماهنگی به روند نتیجه گیری خوب خود باز خواهیم گشت.
 
وی درباره نفرات جدید تیم نفت اظهار کرد: نفرات سطح بالایی به نفت اضافه شده‌اند حضور پیام صادقیان و مهدی مومنی در کنار هافبک‌های سرشناس فصل گذشته کار من را برای حضور در ترکیب دشوار کرده ولی مطمئنم علیرضا منصوریان بدون در نظر گرفتن نام بازیکن، آماده ترین نفرات را بازی خواهد داد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بوعذار ، نفت ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار