تیم نفت پس از یازده هفته از شروع لیگ برتر نخستین دیدار تدارکاتی خود را مقابل صبا انجام می دهد.

نخستین دیدار تدارکاتی نفتی‌ها در پایان هفته یازدهم لیگبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دیدار دوستانه تیم های نفت تهران و صبای قم در حالی امروز در ورزشگاه اختصاصی نفت در تهرانسر برگزار می شود که باید این جدال را نخستین بازی دوستانه زردپوشان پایتخت از ابتدای لیگ برتر در فصل جاری دانست.
 
اتفاقی که با توجه به تعطیلات مداوم لیگ به دلیل برگزاری اردوهای طولانی تیم ملی جالب است و در عین حال جای تامل دارد.
 
تمام تیم‌های لیگ برتری با تعطیل شدن مسابقات با انجام چند دیدار دوستانه خود را در کوران رقابت‌ها نگه می دارند اما شاگردان علیرضا منصوریان به دلیل برگزاری 10 دیدار بیشتر نسبت به سایر تیم ها در لیگ چهاردهم و جذب نفرات جدید قبل از شروع لیگ پانزدهم نتوانستند دیدارهای تدارکاتی مناسبی انجام داده و با شروع لیگ نیز به این روند ادامه دادند.
 
البته در این میان مصدومیت‌های متوالی بازیکنان نفت و همچنین تعداد زیاد ملی پوشان این تیم در اردوی تیم‌های ملی امید و بزرگسال نیز برای فراهم نشدن بازی دوستانه نفت تاثیر بسزایی داشته است.
 
به هر حال با آمادگی نفراتی چون علی رضا عزتی، ایمان مبعلی، عباس بوعذار، کارلوس سانتوس و حضور احتمالی سید جلال حسینی در پایان هفته یازدهم لیگ برتر نخستین جدال تدارکاتی نفت برگزار می‌شود و باید دید در نبرد اندیشه‌های دایی و منصوریان نزدیک‌ترین آلترناتیو نیمکت‌های سرخابی کدام یک به پیروزی می رسد.
 
دیدار رفت 2 تیم در رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار