مدافع تیم فوتبال استقلال برای پیگیری مطالبات خود با باشگاه استقلال رفت و درباره این موضوع با نظری جویباری دیدار کرد.


به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،
گفته میشود که مسئولان استقلال قرار است برای رسیدگی هر چه بیشتر کارهای باشگاه تشکیل جلسه بدهند و به بحث و گفتگو بپردازند.

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال نیز با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است دوشنبه تشکیل شود و در این جلسه احتمال حضور صادق پور برای ارایه پاره ای از توضیحات در خصوص تیم های پایه زیاد خواهد بود.

علی نظری جویباری عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت پروپچیچ گفت : ای تی سی این بازیکن روز گذشته به دست ما رسید و در نظر داشتیم که بار دیگر از فیفا استعلام بگیریم و در حال حاضر منتظر تاییدیه فیفا هستیم.

وی درباره حضور یعقوب کریمی در باشگاه استقلال توضیح داد : این بازیکن برای پیگیری مطالبات خود به باشگاه آمده بود و با توجه به صحبت هایی که صورت گرفت به موضوع این بازیکن رسیدگی کردیم.

وی درباره اتفاقاتی که روز گذشته کرار ایجاد کرده بود افزود : باید در ابتدا گزارش لازم به دست ما برسد و با توجه به اینکه من در محل هتل نبودم نمی دانم چه اتفاقی از سوی این بازیکن رخ داده است.

وحید طالب لو دروازه بان تیم فوتبال استقلال در صفحه اجتماعی خود در مورد روز خبرنگار گفت : روز خبرنگار ، روز قلم های پاک را به همه خبرنگاران تبریک می گویم.

شهاب جهانیان عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال نیز روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران رسانه ها تبریک گفت.

جابر انصاری ، میثم مجیدی و حاج محمدی از دیگر بازیکنانی هستند که هم اکنون در باشگاه استقلال حضور پیدا کردند و به نظر میرسد این بازیکنان هم به دنبال پیگیری وضعیت مالی خود هستند

از طرفی دیگر منصور پورحیدری ، پرویز مظلومی و نظری جویباری به اتفاق یکدیگر به وزارت ورزش و جوانان رفتند تا جلسه ای را در خصوص رسیدگی به مسایل روز باشگاه برگزار کنند

رحمتی دروازه بان تیم فوتبال استقلال در صفحه اجتماعی خود گفت : با حمایت هواداران عاشق استقلال توانستیم سه امتیاز دیگر کسب کنیم.

وی بیان کرد : تا کسب موفقیت راه سختی را در پیش رو داریم،اما روی کمک و حمایت شما هواداران عزیز و دوست داشتنی حساب می کنیم علی الخصوص در روزهای سخت چون تیم امسال از جوان های خوب و آینده داربهره می برد و نیاز به حمایت دارد.

روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت : تاج روی سرمه  و ستاره هایش رو قلبم.جا دارد برد را به همه آبی دلان تبریک بگویم و از تمامی افرادی که روز گذشته به ورزشگاه آمدند و یا از طریق تلویزیون پیگیر مسابقه بودند تشکر میکنم چراکه از ما حمایت کردند. امیدوارم هفته بعد همه با هم در استادیوم حضور پیدا کنیم و بتوانیم برد تیم را جشن بگیریم.

علی نظری جویباری در صفحه اجتماعی خود عکسی از امید ابراهیمی را منتشر کرد و گفت :برد امروز تیم بر تمام استقلالی ها مبارک باشد.

وی همچنین در مورد روز خبرنگار توضیح داد :روز خبرنگار را به همه دوستان خوبم و  عرصه رسانه ملی و خصوصی تبریک می گویم.

جاسم کرار برای پیگیری وضیعت خود به باشگاه مراجعه کرد.

روزبه چشمی به همراه مدیر برنامه هایش در باشگاه حاضر شد.

کرار نتوانست با مسئولان استقلال دیداری داشته باشد و از همین رو باشگاه را ترک کرد.

مسئولان استقلال  با مدیر عامل خود در جلسه  وزارتخانه هستند و به همین دلیل نتوانستند پاسخ گوی بازیکنان در باشگاه باشند.

همچنین محسن کریمی هافبک جوان استقلال نیز امروز برای پیگیری مطالبات و دریافت بخشی از قرارداد خود به باشگاه رفت.

مدیر برنامه بازیکنانی از جمله روزبه چشمی و یعقوب کریمی هم دست خالی باشگاه استقلال را ترک کرد.

گفتنی است که بازیکنانی از جمله چشمی و کریمی هنوز پیش قسط قرار داد های خود را دریافت نکردند .

گفته میشود اکثر بازیکنان به دلیل مدت دار بودن چک های قرار داد هایشان ناراضی هستند و برای رسیدگی به این مساله به باشگاه می روند.

بهرام افشارزاده،مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در خوصوص جلسه امروز با پورحیدری،مظلومی و نظری جویباری گفت: جلسه خوبی بود و درخصوص مسائل روز باشگاه و همچنین موضوع مالی تبادل نظر کردیم.

 با توجه به اینکه چند روز پیش حنیف عمران زاده و کرار جاسم برای پیگیری مورد انضباطی خود به باشگاه رفته بودند از همین رو مسئولان  استقلال  موارد انضباطی این دو بازیکن را مورد ارزیابی قرار دادند .

عمران زاده که باعث بوجود آمدن مشکلاتی شده بود از سوی مسئولان استقلال جریمه نقدی شد و قرار است وی مبلغی حدود دو میلیون تومان بابت مورد انضباطی خود جریمه پرداخت کند .اما از آنجایی که کرار جاسم با هماهنگی کادر فنی در تمرین حاضر نشده بود به همین دلیل مسولان جریمه ای را برای او در نظر نگرفتند اما گفته میشود این بازیکن روز گذشته در هتل اوین قبل از بازی در مقابل ملوان اعتراضاتی را مطرح کرده بنابراین این احتمال وجود دارد که محرومیت و یا جریمه ای از سوی مسئولان استقلال برای وی در نظر گرفته شود.

با توجه به اتفاقات پیش آمده و حاشیه های پی در پی کرار که باعث میشود استقلال همیشه با چالش روبرو شود  باید منتظر بمانیم تا ببینیم مسولان استقلال چه نوع تنبیهی را برای این بازیکن در نظر میگیرند.
 
البته گفتنی است که عصر امروز نظری جویباری با کرار صحبت های لازم را انجام داده و قرار است این بازیکن بدون حاشیه به کار خود ادامه دهد در غیر این صورت مسولان استقلال تصمیم و فکر اساسی را در نظر خواهند گرفت.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار