ستاره عراقی آبی‌پوشان پایتخت باز هم در تمرین امروز تیم شرکت نکرد و این مساله سبب ایجاد حاشیه‌هایی شده است.

ادامه غیبت‌های آقای حاشیه
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال تهران امروز تمرینات خود را در مجموعه ورزشی‌ انقلاب دنبال کرد و قرا‌راست ساعت 18:30 بعد از ظهر تمرین نوبت دوم این تیم برگزار شود نکته قابل توجه این است که بازیکنان  و کادر فنی استقلال هنگامی که قصد ورود به مجموعه ورزشی انقلاب را داشتند با ممانعت  حراست ورزشگاه مواجه نشدند و حراست اجازه‌ ورود به سالن را به استقلالی‌ها نداد اما در نهایت مسئولان  توانستند با هماهنگی‌های لازم این مشکل را حل کنند.

کرار هافبک عراقی آبی‌پوشان مجدد در تمرینات تیم شرکت نکرد و به نظر می‌رسد باز هم حاشیه‌های این بازیکن ادامه داشته باشد مگر اینکه کرار با هماهنگی  کادر فنی در تمرین حاضر نشده باشد میلاد فخر الدینی و سجاد شهباز زاده نیز از جمله بازیکناین بودند که در تمرین امروز حاضر نشده بودند و مظلومی پیگیر وضعیت شهباز زاده بود.

سیروس دین محمدی مربی تیم فوتبال استقلال در مورد وضعیت پیش آمده در مقابل در مقابل مجموعه ورزشی انقلاب گفت: مشکل خاصی وجود نداشت و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته این مشکل رفع شد و در نهایت بازیکنان توانستند تمرینات خود را درا ین مجموعه دنبال کنند.

 وی درباره غیبت کرار توضیح داد: بهتر است درباره وضعیت غیبت این  بازیکن‌ سرپرست و سرمربی تیم پاسخ گو باشد.

 اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال همانند هر هفته در نظر دارند جلسه‌ای را در خصوص مهم‌ترین مسائل روز باشگاه تشکیل دهند و تمامی موارد را مورد بررسی و تحلیل قرار دهند.

جهانیان: اعضای هیئت مدیره تأکید داشتند که حامی مالی باید به تعهدات خود عمل کند
 
جهانیان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره جلسه امروز هیئت مدیره گفت: جلسه بسیاری خوبی با حضور افشارزاده و تمامی اعضا برگزار شد و در مورد مسائل مختلف به بحث و گفت‌وگو پرداختیم. البته جلسه امروز در مورد موضوع خاصی نبود اما چند نکته، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مظلومی سرمربی تیم گزارشی از عملکرد تیم را در اختیار اعضای هیئت مدیره قرار داد و از این رو تمامی اعضا از گزارش این مربی رضایت کامل داشتند و از مظلومی، کار فنی و بازیکنان تشکر ویژه‌ای را به جای آوردند.
 
وی توضیح داد: صادق‌پور مدیر تیم‌های پایه آکادمی استقلال نیز گزارش خوبی از تیم‌های پایه را به هیئت مدیره ارائه داد و پس از بحث و بررسی مشخص شد 6، 7 بازیکن تیم‌های پایه استقلال به بزرگسالان ورود پیدا کردند که این مسئله خیلی خوب است.
 
سخنگوی باشگاه استقلال ادامه داد: اعضای هیئت مدیره در جلسه امروز تأکید داشتند که پرداختی‌های بازیکنان توسط حامی مالی صورت بگیرد و حامی مالی نسبت به تعهدات خود عمل کند و این مبحث از مهم‌ترین مسائلی بود که در جلسه امروز درباره آن به بحث و گفت‌وگو پرداختیم.
 
جهانیان ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) عنوان کرد : امیدوارم بازیکنان لیگ برتر و باشگاه استقلال نیز که به عنوان الگوی ورزشی در جامعه محسوب میشوند از فرمايشات و رهنمود های این امام بزرگوار در زندگی ورزشی و شخصی خود استفاده کنند .
 
نظری جویباری عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال در مورد جلس امروز با کرار گفت : جلسه امروز با کرار رضایت بخش بود و وی تا از خواسته هایش کوتاه آمد البته نه در همه موارد اما در بعضی از بند ها به طور شفاف و کامل توافقات لازم صورت گرفت تا دیگر حاشیه ای دنبال تیم نباشد

افشارزاده: گزارشات خوبی به جلسه هیئت مدیره ارائه شد
 
بهرام افشارزاده مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد جلسه امروز هیئت مدیره گفت: جلسه بسیار خوبی با اعضای هیئت مدیره برگزار شد و صادق‌پور و مظلومی گزارشات لازم را به هیئت مدیره ارائه دادند و در مورد تیم و آکادمی به بحث و گفت‌وگو پرداختیم و جلسه خوب و مفیدی بود.

 کرار شرایط باشگاه استقلال را به خوبی درک کرد
 
با توجه به شایعاتی که گفته می‌شود کرار مجدد به دنبال حاشیه‌سازی برای تیم است و امروز صبح نیز در تمرین آبی‌پوشان شرکت نکرده است، از همین رو در مورد این مسئله سوالاتی را از امیری عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه پرسیدیم. کرار جاسم امروز برای پاره‌ای از توضیحات به باشگاه استقلال رفت.
 
امیری عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال در خصوص وضعیت کرار گفت: جلسه‌ای را امروز با کرار برگزار کردیم و پس از صحبت‌هایی که انجام دادیم به توافقات لازم رسیدیم و این بازیکن شرایط باشگاه استقلال را به خوبی درک کرد و قرار شد در همان چارچوبی که به تمامی بازیکنان پول پرداخت می‌کنیم، به این بازیکن نیز به همین شکل پرداخت نماییم.
 
وی در خصوص این که شایعه شده بود کرار به دلیل نگرفتن مطالبات در تمرین حاضر نشده است، توضیح داد: با صحبت‌هایی که با کرار داشتیم مشکلات پیش آمده برطرف شد و خوشبختانه مشکلی وجود نخواهد داشت.
 
امیری در مورد آخرین وضعیت پروپجیک گفت: با توجه به این که فیفا یکی دو روز اوایل هفته تعطیل است از همین رو نتوانستیم که جواب تأییدیه فیفا را دریافت کنیم اما امیدوارم طی یکی دو روز آینده این مسئله حل شود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: غیبت ، بازیکنان ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار