فرمانده نیروی انتظامی استان همدان از کشف یک تن و چهار صد کیلو گرم مواد مخدر در چهار ماهه نخست امسال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرمانده نیروی انتظامی استان همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه  با اشاره به اینکه رویکرد نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر پاکسازی مناطق آلوده در استان است و در این مدت توانسته ایم 28 باند قاچاق مواد مخدر در استان را شناسایی  و دستگیر کنیم .

سردار مهدیان نسب افزود: بیشترین مواد مخدر کشف شده دراین مدت مربوط به مواد مخدر صنعتی است که در این زمینه 5/2 درصد افزایش کشف داشتیم 2 هزار و 11 نفر از خورده فروشان مواد مخدرشناسایی و دستگیر شدند.

وی در خصوص سرقتهای انجام شده در این مدت اظهار داشت:در حوزه سرقت 26 درصد کاهش را شاهد بودیم و ادامه داد:این موضوع را مدیون اطلاع رسانی اهالی رسانه و کمک های عموم مردم بود.

وی گفت: امسال در حوزه کشف کالای مسروقه 14 درصد افزایش داشتیم .

سردار مهدیانی نسب با بیان اینکه در چهار ماهه نخست امسال 6هزار قرص روان گردان کشف شد ه است افزود:چهار هزارو288نفر نیز از افرادی که با مزاحمتهای خیابانی امنیت در سطح شهر را به مخاطره انداخته اند دستگیر و با آنها برخورد قانونی شد.

وی با اشاره به خودروهای مزاحم در سطح شهر اظهار داشت: در این خصوص  در چهار ماهه نخست امسال با دو هزار و828خودرو مزاحم و متخلف برخورد جدی و قانونی شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با بیان اینکه در حوزه پلیس راه یک هزارو964خودرو متخلف توقیف شده است گفت:در این زمینه به 700 هزار نفر بعنوان پلیس راهبر آموزش داده شده است .

وی ادامه داد:در خصوص پلیس فتا نیز  120 نفر که سایت ، وبلاگ وصفحه های مجرمانه را هدایت میکردند شناسایی ودستگیر شدند و دراین باره نیز 72 درصد کشف افراد داشته ایم و34 نفر هم دستگیر شدند. 

وی به یکی از اقدامات خوب نیرووی انتظامی اشاره کرد و اضافه کرد:امسال 36 واحد مشاوره و مددکاری در کلانتری استان تاسیس شده که به مراجعه کنندگان خدمات رسانی می کنند.

انتهای پیام/پ


برچسب ها: همدان ، کشف ، مواد ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.