در مراسم که با حضور فرمانده انتظامي استان کرمان برگزار شد از زحمات سرهنگ "نصر الله عباسي" تقدير وسرهنگ" محمد جهانشاهي " به عنوان فرمانده انتظامي شهرستان بردسير معرفي شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس ، سردار " حسين چناريان" در اين مراسم كه باحضور جمعي مسئولان كشوري و لشكري در سالن اجتماعات دانشگاه ازاد اسلامي اين شهرستان برگزار شدگفت : وحدت ، رفاقت ،اتحاد و همدلي كه بين سازمان ها و نهادها وجود دارد عزت و از بركات جمهوري اسلامي است.

وي افزود: ما با داشتن رهبري دانا و دانشمند و مردمي غيور امروزه به خود ميباليم كه كشورمان روز به روز در دنيا مقتدر تر و توانمند تر مي درخشد و هر روز شاهد توانمندي اين كشور عظيم اسلامي هستيم.

سردار چناريان ادامه داد:.ما بايد قدر دان خانواده شهدا باشيم ،چرا كه با اهداء خون جوانان خود امنيت و ارامش را براي اين ملت ضمانت كردند و همه ما مديون خون شهدا هستيم.

وي افزود: امروزه بحث اعتياد ،ماهواره و اسيب هاي اجتماعي دغدغه اي اساسي است و فضاي مجازي در جامعه وجود دارد كه به شدت تحكيم خانواده ها را تهديد مي كند و حل اين موضوع نيز همت و همدلي مسئولين ،نهادها و سازمانها و همچنين مردم را مي طلبد .

وي تصريح كرد: بايست دست در دست هم دهيم تا از ظرفيت هاي فرهنگي ،خيرين ،روحانيون و...در راستاي پيشگيري از اين معضلات استفاده بهينه كنيم.

سردار چناريان عنوان كرد: امروز جبهه مقدس، تلاش در حوزه فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي براي پيشگيري از آسيب ها است و ما بايد پيشگيري را يكي از وظايف خودمان در اين دوره بدانيم چرا كه دشمن روز به روز براي مردم اين سرزمين دنبال برنامه هاي جديدي است و ما بايد نقشه هاي شوم دشمنان را با وحدت و همكاري كه با همديگر داريم خنثي كنيم.

اين مقام ارشد انتظامي افزود: توسعه امنيت پايدار به تنهايي و بدون همکاري و مشارکت مردمي ميسر نيست چرا که توليد امنيت و آرامش در جامعه ، تلاش ، همت جمعي و مشارکت مردمي را مي طلبد و شرط اصلي آن در صحنه بودن همه است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.