مربی تیم ملی بانوان روئینگ قایقرانی گفت: برای مسابقات کسب سهمیه با حضور در 4 ماده امید بیشتری برای موفقیت خواهیم داشت.

فرزام: برای کسب سهمیه با 4 ماده پا به میدان می‌گذاریم

افشین فرزام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: روز گذشته تمرینات‌مان را در میانه به اتمام رساندیم و از 20 مرداد اردوی تدارکاتی جدید را در ورزشگاه آزادی به مدت 10 روز به همراه تمرینات بدنی آغاز می‌کنیم و سوم شهریور ماه نیز عازم اردوی برون‌مرزی به کشور چین، شهر هانجو خواهیم شد که از آنجا برای قهرمانی آسیا به پکن اعزام می‌شویم.

وی افزود: برای مسابقات قهرمانی آسیا 5 روز در شهر پکن اقامت خواهیم کرد تا مسابقات آغاز شود و پس از بازی‌های آسیایی که هدف اصلی‌مان کسب سهمیه است به ایران بازمی‌گردیم.

فرزام در خصوص این که روی کدام رشته‌ها برای قهرمانی تمرکز کرده‌اند، بیان داشت: برای کسب سهمیه ماده‌های تک نفره سبک وزن و سنگین وزن و ماده‌های دو نفره تمرکز خواهیم کرد با این که پاروزنان در ماده چهار نفره هم امکان موفقیت دارند اما در چهار رشته شرایط ورزشکاران بهتر است و امید بیشتری دارم.

وی تأکید کرد: امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم زیرا در مسابقات یک نفره شانس بهتری داریم و در مسابقات آسیایی نیز حریفان اصلی از کشور چین، کره جنوبی، ژاپن هستند چون مربی تیم ملی روئینگ بانوان قایقرانی در خصوص گرفتن روادید خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که توانستیم از طرف کشور چین دعوتنامه رسمی کسب کنیم این بود که جزو کنفدراسیون روئینگ در آسیا هستم و سال گذشته تدارک این برنامه را دیده بودم اما فدراسیون هم حمایت شایانی کرد.

** برگزاری کاپ آسیایی روئینگ در ایران

وی در ادامه اظهار داشت: اواخر آبان ماه مسابقات کاپ 2 آسیا را برای رشته روئینگ اولین بار خواهیم داشت که کارهای اولیه آن صورت گرفته و در دریاچه آزادی در ماده هزار متر برگزار می‌شود.

فرزام در خصوص استاندارد نبودن پیست ورزشگاه آزادی بیان کرد: سال گذشته هم در ماده هزار متر کشور سنگاپور این کاپ را برگزار کرد و با وجود مسافت کم امکان‌پذیر است تا این کاپ را در دریاچه آزادی برگزار کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرزام ، قایقرانی ، سهمیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار