رئیس کمیته آبهای آرام فدراسیون قایقرانی گفت: برای کسب سهمیه پاروزنان آبهای آرام 80 درصد امید موفقیت دارم.

محسن میلاد در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تیم المپیکی هم اکنون در ایتالیا مستقر شد و مسابقات مقدماتی در چهارشنبه این هفته مطابق با 21 آگوست برای پاروزنان آبهای آرام در ماده های 2 نفره و چهار نفره کانو کانادایی  دویست متر و کایاک 2 نف6ره هزار متر شرکت برگزار خواهد شد. 
 
وی افزود: در بخش کایاک احمدرضا طالبیان و امین بوداغی و سعید فضل اولی و علی آقا میرزایی شرکت میکنند و در بخش کانو کانادایی پاروزنان شاهو ناصری و عادل مجللی برای حضور در مسابقات کسب سهمیه شرکت می کنند. 
 
میلاد تصریح کرد: در این مسابقات هدفمان کسب سهمیه است اما احتمال کسب مدال ضعیف است. 
 
وی در خصوص ورزشکاران خاطر نشان کرد:در مسابقات پیشین عادل مجللی نشان داده که از پتانسیل بالایی برای کسب سهمیه برخوردار است و امید زیادی به مجللی برای کسب سهمیه داریم. 
 
رئیس کمیته آبهای آرام در ادامه اظهار داشت: در بخش کانو کانادایی امیدوارم که در فینال المپیک راه پیدا کنیم زیرا از این پتانسیل برخورداریم و به این منظور روی رشته کانو حساسیت بیشتری وجود دارد. 
 
وی در خصوص امیدش برای کسب سهمیه تاکید کرد: 80 درصد امید موفقیت در کسب سهمیه را دارم و در نهایت پس از انجام بزی ها دوم شهریور ماه پاروزنان به ایران باز می گردند. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار