مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان به مناسبت 17 مرداد ، روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ متن این پیام به شرح زیر است:

شأن و نزلت خبرنگاران ، طلايه داران راستين خدمت به نظام خبررساني در جمهوري اسلامي ايران بدان جهت است كه همواره سعي بر آن داشته‌اند با تلاشي وافر ، جهان را با هاله‌اي از قداست در هم آميزند ، تا آنچه را كه عرضه مي‌دارند ارزش خدايي به خود گيرد .

روز خبرنگار تداعی گر یاد و خاطره شهید عرصه اطلاع رسانی " محمود صارمی " می باشد که با خون خود حیات تازه ای به عزت خبرنگاران بخشید .

این روز بزرگ و غرور آفرین را با گراميداشت یاد وخاطره این شهید بزرگوار به شما خبرنگاران تلاشگر و تمامی همكارانتان در عرصه خبر و اطلاع رسانی ، تاثیر گذراران و سخت کوشان رسانه که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی گام بر می داريد و با مجاهدت بی بدیل خویش آثاری ماندگار را بر جای می گذاريد ، تبریک عرض می نمايم و روز خبرنگار را بهانه ای قرار می دهم تا از تلاش صادقانه و مؤثرتان در انعكاس اخبار جامعه کار ، تولید و تعاون پهناورترین استان کشور بویژه انعکاس رویدادهای اداره كل تعاون ، كار و رفاه اجتماعي استان كرمان قدردانی نمایم .

امید است با تلاش مجدانه ، فکر خلاق و روحیه جهادی و بسیجی شما عزیزان ، شأن و منزلت کرگران پر تلاش کرمانی بیش از پیش ارتقا یابد .

برایتان در ادامه راه مقدس اطلاع رسانی آرزوی موفقیت دارم و اميدوارم خبر ظهور حضرت ولي عصر ( عج ) كه روزي تيتر جاودانه تمام اخبار جهان است را به چشم خويش ببينيم .

و من ا... توفیق

رضا اسماعیلی ، مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: روز ، خبرنگار ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.