بیژن ذوالفقار نسب گفت: سرخابی ‌های پایتخت از نظر آماده سازی شرایط مشابهی داشته اند اما نتایج متفاوت این تیم‌ها حاکی از غیر استاندارد بودن لیگ است

ذوالفقار نسب در مورد ارزیابی خود از هفته دوم لیگ برتر در گفتگو با خبر حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت: در هفته دوم رقابت‌ها قرار داریم و هنوز تیم‌ها در شرایط مطلوبی به سر نمی‌برند.

این یک سنت غلط در فوتبال است، فصل بدنسازی تیم‌ها آن قدر به طول می انجامد که چند هفته ی نخست تیم‌ها آمادگی کافی ندارند، به همین دلیل باید بعد از اتمام این دوران وهماهنگی بیشتر تیم‌ها آنها را بررسی کرد که این ارزیابی بعد از هفته پنجم خواهد بود.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد نتیجه نگرفتن پرسپولیس در 2 هفته نخست لیگ برتر بیان کرد: شرایط آب و هوایی در بازی دوم یکی از دلایل ناکامی این تیم بود. پرسپولیس و استقلال هر دو شرایط مشابهی از نظر آماده سازی در ابتدای فصل داشته‌اند اما نتایجی که در این دو هفته حاصل شده کاملا متفاوت بوده که نشان از غیر استاندارد بودن فوتبال دارد.

وی افزود: پرسپولیس باید هرچه زودتر نتایج مناسب کسب کند و از این روند خارج شود تا بتواند امسال مدعی قهرمانی شود.

وی در مورد بازی استقلال و ملوان گفت: استقلال در نیمه اول خوب کارکرد و توانست 2 گل به ثمر برساند. در نیمه ی دوم نیز بازی را به خوبی اداره کرد و با کسب دومین پیروزی هواداران خود را راضی کرد. ملوان نیز با بازی خوب خود نشان داد که می‌تواند در ادامه‌ی رقابت‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

مربی سابق تیم ملی کشورمان در مورد بهانه جویی برخی از سر مربیان نسبت به عدم نتیجه گیری تیمشان بیان کرد : فوتبال ورزش غیر قابل پیش بینی است و حاشیه همواره در کنار آن وجود دارد. مربیان ما باید بیش از این تحمل شکست داشته باشند و باخت‌های خود را با مسائل حاشیه‌ای توجیه نکنند.

وی در مورد اقبال کم تماشاگران برای هفته های نخست لیگ گفت : میزان تماشاگران تیم‌ها بسته به نتایج آنها تغییر کرده است، مثلا تماشاگران استقلال استقبال بهتری نسبت به سال گذشته انجام داده ‌اند. این نشان می‌دهد حمایت هواداران از تیم‌هایشان در گرو نتایج آنهاست. اگر استقلال بتواند نتایج خوب خود را تکرار کند می‌توان در آینده شاهد حضور بیش از 50 هزار طرفدار باشیم.

ذوالفقار نسب در مورد دو شهر تبریز و اصفهان نیز گفت: تراکتور سازی تبریز توانست نتیجه خوبی را در مقابل گسترش فولاد کسب کند. سپاهان نیز طبق سنت چند سال گذشته با حمایت بیشتر هواداران خود توانست مقابل ذوب آهن موفق باشد ودومین پیروزی خود را کسب کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار