مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتسال ایران با پایان مسابقات جام باشگاه های اسیا از امروز ( یکشنبه ) آغاز خواهد شد.

مس سونگون به دنبال طلا در سرزمین نفت/ جدال تازه وارد ها در بندرعباسبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم لیگ برتر فوتسال ایران س از تعطیلات به دلیل برگزاری جام باشگاه های اسیا با برگزاری شش دیدار همزمان از سر گرفته می شود.

یکشنبه ۱۸مرداد ساعت ۱۷

حفاری اهواز – مس سونگون


تیم های فوتسال حفاری و مس سونگون ورزقان که فصل گذشته تا دقیقه نود دوشادوش یکدیگر به دنبال کسب مقام سومی تلاش می کردند و حالا با شروع فصل جدید از مدعیان کسب جام محسوب می شوند، حساس ترین دیدار هفته را برگزار می کنند. تیم حفاری در خانه به دنبال تلافی شکستش مقابل مس سونگون در بازار نقل و انتقالات است. مسی ها در نقل و انتقالات صمیمی ، برمشوری و عالیقدر را از حفاری گرفتند و حتی ناظم الشریعه را هوایی کردند تا اهواز را ترک کند. هرچند تبریزی ها در نهایت فقط صمیمی را در جمع خود نگه داشتند اما هیچ کدام از چهار فرد نامبرده به اهواز بازنگشتند تا کار برای حفاری سخت شود. اهوازی هم برای جبران بازیکنان فصول قبل خود را بازگرداندند و با تیم خوبی راهی مسابقات شدند. البته خرید های مس پر زرق و برق تر بوده و آنها مدعی جدی قهرمانی هستند و باید تا فردا صبر کرد تا ببینیم در نهایت پیروز میدان کدام یک خواهند بود.

گیتی پسند اصفهان – شهروند ساری

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان دیگر مدهی جدی عنوان قهرمانی در هفته چهارم باید در خانه از شهروند ساری پذیرایی کند. گیتی پسندی ها که در هفته های گذشته با سه تیم پایین جدولی روبرو شده اند در هفته چهارم هم با شهروند دیدار می کنند تا در ادامه مسابقات قرعه سختی داشته باشند.

این تیم اصفهانی که سه نماینده در جام باشگاه های اسیا داشت با پایان این رقابتها برای اولین بار با ترکیب کامل به میدان خواهد رفت و به طور جدی ارزیابی می شود.

شهروندی های ساری هم که با امدن ایمان احمدی کلیه بازیکنان ساروی لیگ را جمع کرده اند و ارتش مازنی خود را تکمیل کرده اند با هدایت ابطحی به دنبال کسب امتیاز هستند.

فرش آرای مشهد – یاسین پیشرو قم

دیگر دیدار حساس و جذاب هفته چهارم در مشهد برگزار خواهد شد. جایی که تیم فرش آرا به مصاف تیم پرامید یاسین پیشرو می رود. فرش آرایی ها که در درتعطیلات در گیر مسابقات لیگ امیدها بودند با پایان یافتن این رقابتها می توانند از بازیکنان جوان خود در تیم اصلی بهره بگیرند و مقابل تیم یاسین پیشرو به دنبال خوشبختی باشند. یاسینی ها هم برای جا نماندن از مدعیان به هر سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم دارند. هرچند که کسب امتیاز در خانه فرش آرا با حمایت تماشاگران این تیم کار دشواری خواهد بود.

دبیری تبریز – منصوری قرچک

تیم فوتسال تبریز که هفته گذشته شکست نزدیکی در دربی تبریز تجربه کرده بود در هفته جهارم پذیرای منصوری قرچک است که در فصل جدید با ترکیبی پرمهره و شرایط مالی مناسب تر نسبت به سالهای اخیر وارد مسابقات شده و قطعا حریف سختی برای دبیری محسوب می شود.

تبریزی ها با باخت هفته گذشته صدر جدول را به تاسیسات سپردند و حالا برای بازگشت به بالای جدول به دنبال برد خانگی در برابر شاگردان داورزنی می باشند.

آذرخش بندرعباس – کاشی نیلو اصفهان

دربی تازه وارد های لیگ فوتسال در هفته چهارم در بندرعباس برگزار خواهد شد. تیم آذرخش که در سه هفته ابتدایی بهترین میزبان مسابقات بوده و خضور تماشاگرانش تنور مسابقات فوتسال را در جنوب کشور داغ کرده ، باید در این هفته مقابل کاشی نیلو قرار بگیرد. این دو تیم فصل گذشته در مسابقات دسته اول به مصاف هم رفتند و بازی رودرروی آنها در ورزشگاه فجر بندرعباس به سودآذرخش به پایان رسیده بود و حالا روزپیکر و شاگردانش امیدوارند با تکرار این پیروزی ، طلسم کسب امتیاز خانگی در لیگ برتر را پایان دهند.

کاشی نیلوی اصفهان هم که هفته سوم تیم میثاق تهران را شکست داده بود به دنبال دومین برد متوالی خود است تا نشان دهد هدفهایی فراتر از بقا در سر دارد.

مقاومت البرز – فردوسی مشهد

تیم فوتسال مقاومت البرز هم در دیگر دیدار باقی مانده از این هفته میزبان تیم فردوسی است. این دو تیم هم که همزمان با هم وارد لیگ برتر شدند، فصل گذشته در لیگ ماندند و حالا با تجربه بیشتر به دنبال صعود در جدول هستند. هرچند رضا فلاح سرمربی تیم مقاومت پس از اتمام دوره خدمت بازیکنان قدیمی اش مجبور به تحول کامل در ترکیبش شده و جمع و جور کردن این تیم کم تجربه کار دشواری به نظر می رسد.

دوشنبه ۱۹ مرداد ساعت ۱۷

تاسیسات دریایی تهران – میثاق تهران

تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران، قهرمان آسیا و مهمترین مدعی عنوان قهرمانی در نخستین حضورش پس از افتخار افرینی ملی باید روز دوشنبه در ورزشگاه خانگی اش میثاق تهران را پذیرایی کند. شمسایی و یارانش یک روز دیرتر از دیگر تیم های لیگ برتری به مصاف شاگردان لک می روند که این دیدار می تواند فنی ترین دیدار هفته شود. هر دو تیم تهرانی صاحب سبک بوده و جدال آنها با حساسیت و کری های همیشگی همراه است.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، لیگ برتر ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار