علی رحمانی مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو برتری مقابل فرش آرا در مشهد را حاصل تلاش تیمی و لطف امام رضا ( ع ) دانست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی رحمانی مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو قم پس از برتری تیمش مقابل فرش آرای مشهد گفت: خدا را شاکریم که توانستیم این بازی مهم را همانطور که از چشم کسی پوشیده نبود، با برتری قاطع خود پایان دهیم. مجموعه باشگاه یاسین پیشرو بعد از تعطیلات منتظر مشاهده چنین نمایشی بودند و حتی ایجاد تغییرات در جهت تقویت تیم را منوط به نتیجه و عملکرد تیم در بازی مقابل فرش آرا کرده بودند. خرسندیم که توانستیم با نمایش خوب نشان دهیم ظرفیت پیشرفت داریم و با تقویت تیم می توانیم در جمع مدعیان باشیم.
 
وی در خصوص شرایط بازی مقابل فرش آرا افزود: شهر مشهد به برکت وجود امام رضا (ع) همواره منبع انرژی و مایه افتخار ما بوده و بازیکنان تیم یاسین که همگی از بچه های مذهبی شهر قم هستند نسبت به این شهر ارادت خاصی داشته و در سابقه باشگاه مشاهده می کنیم که نتایج خوبی در این شههر کسب کرده ایم.
 
در این دیدار هم توانستیم با ارایه نمایش خوب به سه امتیاز حساس دست یابیم. در یک صحنه سوت داور خطایی ایجاد کرد که ما برای از بین بردن تاثیر این اشتباه در نتیجه نهایی خیلی تلاش کردیم تا بازی را با اختلاف گل ببریم و این اتفاق با زدن گلهای چهارم و پنجم محقق شد. همچنین جا دارد در پایان از میزبانی خوب مشهدی ها تشکر کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار