دوره های آموزش کوتاه مدت برای فعالان صنایع دستی استان زنجان در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از زنجان؛ رییس مرکز آموزش علمی کاربردی میراث فرهنگی استان زنجان با اعلام این خبر گفت: دوره های کوتاه مدت ویژه شاغلین صنایع دستی استان زنجان توسط موسسه آموزشی عالی علمی کاربردی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در حال برگزاری می باشد.

مهدی اصل مرز افزود: این دوره ها با حضور130 نفر از شاغلین صنایع دستی بر پا شده و شامل کلاسهای؛ بازاریابی، برندینگ، تبلیغات و کانالهای تبلیغاتی و طراحی بسته بندی محصولات صنایع دستی می باشد.

وی، هدف از برگزاری این دوره ها را آشنایی صنعتگران استان با موارد ذکر شده و ارتقای کیفیت محصولات خود با در نظر گرفتن تبلیغات و معرفی شایسته آنها دانست.

اصل مرز با بیان اینکه نخستین بار است این دوره ها در کشور و در استان زنجان برگزار می شود تصریح کرد: استقبال از این دوره ها از سوی شاغلین صنایع دستی خوب بوده، بطوریکه جهت برگزاری مراحل بعدی و تکرار این دوره ها نیز در حال برنامه ریزی هستیم.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی میراث فرهنگی استان زنجان متذکر شد: برگزاری این دوره ها برای شرکت کنندگان رایگان می باشد و در پایان دوره نیز گواهی نامه دوره آموزشی به آنها ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.