نمايشگاه نقاشي ، ويدئو و چيدمان " عليرضا قوجاري " با عنوان جنون گياهي در نگارخانه حوزه هنري آذربايجان غربي افتتاح شد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  در اين نمايشگاه 16 تابلو شامل 14 تابلوي نقاشي با موضوع طبيعت و جاودانگي و سيال بودن آن و دو عنوان ويدئو آرت ( تصوير ويدويي ) ارائه شده است.

در بخش چيدمان نيز ، تابلوي نقاشي با موضوع درياچه اروميه و خشک شدن آن در نمايشگاه جنوان گياهي در معرض ديد عموم قرار گرفته است.

عليرضا قوجاري با بيان اينکه اين نمايشگاه تلفيقي از موسيقي، تصوير و ويدئو است افزود : در نمايشگاه چند رسانه اي (پرفرمنس آرت)  که براي نخستين بار در اروميه بر پا شده رسانه تصويري به صورت مفهومي ارايه مي شود و هدف آن آشنايي با هنرهاي مدرن امروزي است که با ديدي متفاوت و برداشت شخصي مخاطب، هنرمند آنرا ارايه مي دهد . 
 
اجراي پرفورمنس در سال 1391 ، نمايشگاه هنر مفهومي با عنوان " مرا بي سببي نيستي ، هستي " در سال 1393 و شکلات تلخ از جمله برنامه هاي عليرضا قوجاري براي معرفي آثار هنري اش در سالهاي گذشته بود.

 عليرضا قوجاري متولد سال 1347 شمسي در شهرستان نقده و از کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي در اروميه است که علاوه بر تدريس رشته هاي نقاشي و گرافيک در دانشگاه اروميه ، کسب مدال طلاي ورک شاپ نقاشي استانبول را در سال 1392 شمسي ( 2013 ميلادي) در کارنامه خود دارد.

اين نمايشگاه تا 24 مرداد داير است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.