مشاورامور بانوان وخانواده استانداری همدان از پیگیری توسعه زیرساخت های ورزشی ، بهداشتی و برپایی نمایشگاه دائمی صنایع دستی بانوان همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان همدان خبر داد.

توسعه زیرساخت ها همزمان با سفر رئیس جمهور به استان همدان  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، طاهره دوروزی درنشست مشاورین و نمایندگان امور بانوان و دستگاه های اجرایی استان همدان گفت: امسال را سال توانمندی زنان نام گذاری کرده اند و باید امسال بر ایجاد اشتغال دائم زنان تلاش بیشتری شود.

وی با بیان اینکه یه سری از شغل های غیر رسمی در جامعه با درآمد های کاذب برای بانوان متناسب نیست افزود: باید در سفر جدید هیئت دولت به استان پیشنهادات و طرح های متناسبی به خصوص در زمینه ایجاد اشتغال وکارآفرینی بانوان مطرح کنیم.

مشاورامور بانوان وخانواده استانداری همدان با تاکید بر اینکه در این سفر طرحهای مهم و ملی بررسی می شود اظهار داشت: مشاوران بانوان در دستگاه های دولتی باید ایده ها و طرح های خود را برای بررسی و معرفی در جلسه مشترک با هیئت همراه رئیس جمهور به دفتر مشاورامور بانوان وخانواده استانداری همدان هر چه زودتر تحویل دهند.

دوروزی با اشاره به اینکه بانوان باید در عرصه های مهم کشوری به خصوص مدیریت و عضویت در مجلس شورای اسلامی حضور داشته باشند افزود: هم اکنون سهم بانوان از کرسی های مجلس شورای اسلامی 3 درصد است و امیدواریم در دوره ی بعدی بانوان نمایندگان بیشتری در خانه ملت داشته باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.