قم؛

اولویت دادن به امور معیشتی مردم

مرجع تقلید شیعیان گفت: مردم متدین و انقلابی حق دارند که خوب و راحت زندگی کنند تا از لحاظ معیشتی دچار مشکل نباشند.

اولویت دادن به امور معیشتی مردم  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار با سید مهدی صادقی استاندار قم، با تسلیت ایام شهادت امام صادق (ع) گفت: شناخت زمان یکی از موضوعات مهم در مکتب اسلام است تا جایی که خود امام صادق (ع) بر شناخت زمان تأکید کرده اند.
 
مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: یکی از صفات انسان‌های عاقل، شناخت زمان و حوادث است، و در یک زمان بسیار حساسی از تاریخ اسلام قرار داریم که  چالش حق و باطل و آمیخته شدن آن‌ها از یک سو و قرار گرفتن گروه‌های مخالف در مقابل اسلام ناب از سوی دیگر، وظیفه را برای مسلمانان سنگین‌تر کرده است.
 
استاد برجسته حوزه علمیه تصریح کرد: انقلاب اسلامی، نوری بود که در بین مسلمانان درخشید و موجب از بین رفتن تاریکی و ظلم و ستم شد، از این رو همه مردم به خصوص مسئولین در برابر حفظ آن، وظیفه بسیاری سنگینی دارند تا نگذارند انقلاب دست نااهلان بیفتد.
آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: موضوع سیاست، آن قدر مهم و حساس است که حضرت علی (ع) زمانی که می‌خواستند، مالک اشتر را به سمت استانداری مصر منصوب کنند تأکید فراوانی بر عدالت محوری، تقوای و اخلاق در سیاست می‌کنند.
 
 در پایان استاد برجسته حوزه علمیه به روایتی از امام صادق (ع) در سفارش به مسئولان که فرموده‌اند «بر قرار کردن امنیت، عدالت و فراوانی نعمت از وظایف مسئولین است» اشاره کردند وگفتند: مسئولین نظام باید برای احیاء این سه رکن در جامعه تلاش مضاعف کنند.
 
انتهای پیام/گ
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.