غربالگری خودروهای آلوده و فرسوده پايتخت

رييس كميته عمران شوراي اسلامي شهر تهران گفت: اجراي طرح افزايش عوارض از خودروهاي فرسوده به اعتبارات مالی نياز دارد.

غربالگری خودروهای آلوده و فرسوده پايتختبه گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ رييس كميته عمران شوراي اسلامي شهر تهران در باره اجراي طرح افزايش عوارض از خودروهاي فرسوده گفت: اجراي اين طرح به اعتبارات مالی لازم به منظور اجرای زيرساخت‌های مورد نظر نياز دارد.
اقبال شاکری افزود : نصب سامانه هوشمند مجهز به دوربين‌هاي نظارت تصويري در مبادي ورودي به محدوده‌هاي تعريف شده و تجهيز مراكز معاينه فني به سيستم‌هاي جديد مكانيزه از جمله اين زيرساخت‌هاست كه در دست اقدام بوده و به زودي آماده بهره‌برداري خواهد شد.

وي با اعلام اين كه در اين طرح، خودروهاي فرسوده شناسايي شده و به نسبت فرسودگي و نقص فني، عوارض بيشتري از رانندگان اين خودروها دريافت مي‌شود، ‌ تأكيد كرد: بر اساس طرح مذكور، عوارض دريافتي از خودروهاي فرسوده صرف توسعه و نوسازي ناوگان حمل و نقل عمومي خواهد شد.  

رييس كميته عمران شوراي اسلامي شهر تهران در پايان خاطرنشان كرد: آن دسته از خودروهايي كه در طرح غربالگري محدوده كم‌ انتشار آلودگي (LEZ) بسيار آلوده تشخيص داده شوند و از نظر آلودگي در وضعيت قرمز قرار داشته باشند، با رنگ قرمز مشخص مي‌شوند و اين گروه از خودروها به هيچ وجه اجازه تردد در شهر تهران را نخواهند داشت. 
انتهای پیام/
منبع:مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.