عضو هیأت مدیره شرکت نفت، گاز و پتروشیمی گفت: ما از شرکت‌های سرمایه‌گذار خارجی استقبال می‌کنیم تا یک شریک داخلی با حضور سرمایه گذاران خارجی داشته باشیم.

وحید باقری عضو هیأت مدیره شرکت نفت، گاز و پتروشیمی تأمین در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت این شرکت در بورس گفت: وضعیت این شرکت در بورس نسبت به سال گذشته مطلوب بوده است به طوری که عملکرد مثبتی را در کارنامه خود به ثبت رسانیده است.

وی تصریح کرد: علی‌رغم فشار تحریم‌ها که در سال‌جاری داشتیم اما سعی شده بودجه را واقع‌بینانه بین شرکت توزیع کنیم.

باقری ادامه داد: هر چند که شرکت‌های سرمایه‌گذاری و هلدینگ‌ها به دلیل اینکه سودشان در پایان دوره شناسایی می‌شود عملکردی که به بورس ارائه شده به دلیل شبکه‌های اطلاعات مالی شرکت‌ها گویا نیست و امکان شناسایی سود و زیان زودتر از زمان وجود ندارد.

عضو هیأت مدیره شرکت نفت، گاز و پتروشیمی تأمین اضافه کرد: تاپیکو یکی از سه هلدینگ بزرگ پتروشیمی کشور است با توجه به اتفاقاتی که در سطح بین‌المللی برای کشور در حوزه مذاکرت هسته‌ای رخ داده است مسیرها برای توسعه باز شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای حضور شرکت‌های خارجی در ایران این شرکت استقبال می‌کند تا بتواند یک شریک داخلی با حضور سرمایه گذاران خارجی داشته باشد.

باقری افزود: شرکت‌های خارجی منوط به مشارکت با شرکت‌های داخلی توان و پتانسیلی را ایجاد می‌کنند مجموعه خارجی اگر می‌خواهند در شرکت فعالیت نمایند قطعا باید با چهار هلدینگ بزرگ کشور در ارتباط باشند.

وی تصریح کرد: پس از اینکه فضا برای سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های خارجی باز شد پروژه‌های تعریف شده در حد بسیار گسترده توسعه خواهند یافت و این شرکت آمادگی این را دارد که از سرمایه‌گذاران خارجی استقبال نماید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار