دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با توجه به توانمندی‌های گوناگون عهده‌دار مرجع علمی توانبخشی کشور خواهد شد.

وطن پور دبیر شورای عالی فن‌آوری‌های سلامت کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: با توجه به پتانسیل دانشگاه علوم بهزیستی و ظرفیت‌های علمی آن، انتظار زیادی از این دانشگاه داریم‌.

وی تاکید کرد: در نظر داریم تا این دانشگاه به عنوان مرجع علمی توانبخشی کشور جا بیافتد و یک هماهنگ کننده و مرکز عملیات برنامه‌های کشوری توانبخشی شود.

دکتر وطن پور با اشاره به فعالیت‌های فناورانه دانشگاهها، اظهارداشت: بحث ارزشیابی فعالیت فناورانه دانشگاهها، فرصت خوبی است که دانشگاهها بتوانند رتبه خوبی را کسب کنند و از کمک و حمایت شورای عالی فناوری‌های سلامت بهره مند شوند.

دبیر شورای عالی فن‌آوری‌های سلامت کشور در نشست با معاون پژوهشی وزارت بهداشت و معاونان و مدیران مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی که در این دانشگاه افزود: برخلاف تصور عده ای که فکر می کنند فقط ساخت یک محصول ، فعالیت فناورانه است ، بحث فرآیندها نیز از جایگاه ارزشمندی برخوردار است و در صورتی که فعالیت‌های پژوهشی منجر به تغییر در فرآیندها شود ، به عنوان پروژه تحقیقاتی تلقی شده و از آن حمایت خواهد شد.

دبیر شورای عالی فن‌آوری‌های سلامت‌، به ارائه تسهیلات وزارت بهداشت به دانشگاهها از طریق صندوق ها اشاره کرد و ادامه داد: فرصت خوبی است که انشاالله دانشگاه علوم بهزیستی در عرصه فناوری بتواند جایگاه تاثیرگذارتری داشته باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار