عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن، حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی از تجاوز نظامی سعودی به یمن را علنی دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از تلویزیونی المسیره،"ضیف الله الشامی،" عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: «تجاوز نظامی سعودی به یمن با حمایت صریح و علنی آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.»

"ضیف الله الشامی" افزود: «جنوب یمن نیز بخش جدایی ناپذیر از یمن واحد و مستقل است. ساکنان جنوب نیز مردم همین کشور هستند. آنان به طور کامل بخشی از بافت اجتماعی یمن هستند. موضوع جنوب یمن همواره یکی از مهم ترین موضوعات قابل بررسی برای برقراری و تامین امنیت و ثبات در کشور بوده است. برخی از طرف های خارجی و مزدوران داخلی در صدد بهره برداری از مسئله جنوب هستند. همین طرف ها می دانند که اگر مسئله جنوب یمن به طور مسالمت آمیز و بر اساس مطالبات مردمی حل و فصل شود متحمل خسارت زیادی خواهند شد. »

وی در ادامه اظهار داشت: «توطئه گران خارجی و مزدوران داخلی یمن در صدد تقسیم این کشور و تجزیه استان های جنوبی هستند. آنان در واقع از موضوع جنوب برای محقق کردن اهداف شوم خود بهره برداری می کنند. در گذشته نیز ما چنین تجربه ای داشته ایم. برخی تلاش می کنند خود را نمایندگان جنوب قلمداد کنند در صورتی که وابسته و مزدور طرف های خارجی هستند. بنابراین همه کسانی که از حل و فصل مسئله جنوب یمن سودی نمی برند امروز علیه آن توطئه کرده اند و در صدد بهره برداری سیاسی از آن هستند. همین امروز مسئله جنوب بهانه ای برای حضور خارجی ها و متجاوزان در خاک یمن شده و فضای مناسبی را برای فعالیت عناصر القاعده و داعش فراهم کرده است. متاسفانه ما امروز می بینیم که هموطنان ما در جنوب به دست عناصر القاعده و داعش قربانی می شوند. با جنگنده های سعودی هدف قرار می گیرند. جنبش جنوب یمن و طرفداراران آن به طور مستمر گلوله باران و بمباران و موشکباران می شوند. متجاوزان فقط به این کلام بسنده می کنند که بمباران ساکنان جنوب اشتباهی صورت گرفته است. حقیقت اوضاع در جنوب یمن است که سعودی ها حملات دریایی و هوایی گسترده ای را با جنگنده ها و کشتی های جنگی به جنوب یمن آغاز کرده اند. متجاوزان با همه توان از جمله نیروهای اماراتی و مزدوران داخلی بر جنوب یمن خیمه زده اند. حملات هوایی گسترده به یمن ادامه دارد. عناصر القاعده و مزدوران سعودی از حمایت همه جانبه جنگنده های خارجی برخودارند. هر جنبنده ای را هدف قرار می دهند. به انسان و جماد رحم نمی کنند. فضاهایی را برای پیشروی مزدوران خود فراهم می کنند. ولی بدون تردید زمین یمن زیر پای آنان خواهد لرزید و متجاوزان را در خود فرو خواهد برد. تجهیزات نظامی آنان نیز نابود و منهدم خواهد شد.» 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار