2 تیم استقلال خوزستان و فولاد شهرآورد آبی و قرمز جنوب کشور را برگزار می کنند و این در حالی است که آبی های خوزستان به فکر شکستن طلسم مقابل فولاد هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان :شهراورد اهواز در حالی برگزار می شود که 2 تیم شرایط نسبتا خوبی در جدول دارند .

استقلال خوزستان که 90 درصد تیمش را بومی ساخته و با هدایت عبداله ویسی تا اینجا فصل عملکرد قابل قبولی داشته است.

آبی های خوزستان با یک باخت مقابل سپاهان و یک برد مقابل پرسپولیس و کسب سه امتیاز در رده 6 جدول قرار دارند .

فولاد که با از دست دادن بازیکنان سرباز و عملکرد ضعیف در فصل نقل و اتقالات تا اینجا فصل عملکرد خوبی نداشته و در 2 هفته گذشته مقابل راه اهن وپدیده توانسته 2 امتیاز را بدست بیاورد در حایگاه نهم جدول قرار دارد.

این دیدار پنجمین بازی این 2 تیم خوزستانی در لیگ برتر است که در چهار دیدار گذشته فولاد پیروز همه ی بازی ها بوده است.

در دیدارهای گذشته فولاد 9 گل به ثمر رسانده و 2 گل هم از حریف خود دریافت کرده است.

آلویس نانگ و اسماعیل شریفات (2گل) بختیار رحمانی،فرزاد حاتمی،مهدی بدرلو،سروش رفیعی و یوسف وکیا گل زنان فولاد در دیدارهای قبل بوده اند .

2 گل استقلال خوزستان هم میلاد میداوودی و مهدی خیری به ثمر رساندند .

پورکیانی قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان مبنی بر شکستن طلسم پیروزی مقابل فولاد گفت:این فصل تیم خوبو جوانی در اختیار داریم و مطمن باشید اینده خوبی در انتظار تیممان است . به دنبال راه انداختن جنگ روانی نیستیم و برای انتقام به مصاف فولاد می رویم .ما در چهار دیدار گذشته مقابل این تیم شکست خوردیم و حالا به فکر پیروزی مقابل این تیم هستیم .

فولاد تیم بزرگ و با ریشه ای است و استقلال خوزستان برای شاد کردن دل هوادارانش پا به زمین مسابقه می گذارد . ابی های خوزستان در این دیدار ادواردو فریرا و دانیال ماهینی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت .

دیدار این 2 تیم جمعه ساعت 19:20 در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار