برپایی کارگاه‌های اوقات فراغت تابستانی در منطقه یک

مدیر مرکز رفاه و خدمات اجتماعی منطقه یک گفت: کارگاه های اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان در 11 مدرسه منطقه برگزار می‌شود.

برپایی کارگاه‌های اوقات فراغت تابستانی در منطقه یکمجید سعادتمندی مدیر مرکز رفاه و خدمات اجتماعی منطقه یک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: کارگاه‌های اوقات فراغت دانش آموزان مدارس منطقه شامل کارگاه‌های بازیافت، کمک‌های اولیه، خط سفید، کامپیوتر، مهارت های زندگی و پیشگیری از رفتارهای پر خطر است.

وی در ادامه گفت: علاوه بر اجرای کارگاههای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس، تورهای تهران گردی نیز 26 مرداد ماه در مدرسه جمهوری و اول شهریور ماه در مدرسه شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

سعادتمندی تصریح کرد: کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برگزاری تورهای تهران گردی مرکز رفاه منطقه با همکاری موسسه سلامت محور برگزار می شود که اسم این کارگاه آموزش گفتن یک نه محترمانه است. چون دانش آموزان در سن نوجوانانی (نه گفتن) را دل شکستن یا بی احترامی به دوست خود می‌بینند و ممکن است با یک تجربه اشتباه که حاصل یک (بله) نا به جا است  گرفتار اعتیاد و رفتارهای پر خطر شوند که اساتید در این کارگاه ها با آموزش مهارت نه گفتن ابتلا به رفتارهای پر خطر را در دانش آموزان کاهش می‌دهند.

وی افزود: کارگاه های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی توسط اساتید این رشته 28 مرداد در مدرسه خان سفید، 18 شهریور در کانون رضوان اول مقصود بیگ، 23 شهریور ماه بهجتیه و 29 شهریور ماه در مدرسه حجرت برگزار  می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار