آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده قدیم و جدید عقیدتی سیاسی ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور دریادار دوم سید مهدی حسینی برگزار شد

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛‌ آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده قدیم و جدید عقیدتی سیاسی ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در هرمزگان و منطقه یکم نیروی دریایی با حضور دریادار دوم سید مهدی حسینی برگزار شد.
دریادار دوم سید مهدی حسینی جانشین و معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در سخنانی گفت: دشمنان نظام اسلامی تلاش می‌کنند با استفاده از ابزارهای جنگ نرم به نیروی انسانی ما و به‌ویژه کانون خانواده خدشه وارد سازند و هدف از جنگ نرم و ناتوی فرهنگی دشمن،استحاله فرهنگی ملت ایران است و به همین منظور در جنگ نرم، دشمن با استفاده از ابزارهایی چون ماهواره، فضای مجازی و ... بنیان خانواده و تفکرات معنوی را نشانه رفته است.
وی در ادامه امور فرهنگی را بسیار هزینه بر و زمان بر توصیف کرد و افزود: فعالیت های فرهنگی تحت هر شرایطی و بطور اخص در شرایط کنونی از اهمیت بسزایی برخورادر بوده و به نتیجه رسیدن آن مستلزم تلاش و همیت تمامی کارکنان در هر رده و جایگاهی است.
در ادامه دریادار دوم حسین آزاد فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: دشمنان از آنجایی که به توان بالای نظامی جمهوری اسلامی ایران و وظیفه شناسی نیروهای مسلح کشورمان و جانفشانی آنها در راه حفظ و حراست از آرمانهای انقلاب پی برده اند به جنگ نرم و تحریم روی آورده اند و جا دارد که از تلاش های عقیدتی سیاسی در جهت مبارزه با تهاجم فرهنگی تشکر کنیم و انشاالله کلیه فرماندهان همکاری و حمایت همه جانبه با سامانه عقیدتی سیاسی خواهند داشت.
در پایان ضمن تقدیر از زحمات تأثیرگذار ناخدایکم ستاد محمود عجمی در طول سالیانی که عهده دار معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارشد آجا در هرمزگان و منطقه یکم نیروی دریایی ارتش بودند، ناخداسوم علی کوزه ساز به منظور تصدی در این جایگاه معرفی شد. 
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار