در آغاز سومین هفته از مرداد ماه نگارخانه ها طبق سنت دیرینه شان به آثار جدیدی مزین می شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان ؛در این هفته نیز نگارخانه ها و گالری ها دوباره برای ضیافتی تازه از هنر مهیا می شوند، و در آغاز سومین هفته از مرداد ماه با کار های جدیدی از هنرمندان در عرصه های مختلفی همراه می شوند.

از جمله ی این ها می توان به گالری جرجانی که با آثار نقاشی های مریم عیوضی میزبان علاقه مندان است اشاره کرد.

این نمایشگاه از 23 مرداد تا 3 شهریور به نشانی خيابان وليعصر، بالاتر از پارک وي، کوچه خيام، پلاک 4، با کار های این هنرمند برپا است و علاقه مندان می توانند همه روزه به جز شنبه ها از ساعت 16 تا 20 به این محل مراجعه کنند.

خانه هنرمندان ايران
نمايشگاه گروهي نقاشي با عنوان" طبيعت بيجان؟" از جمعه 23 مرداد تا 17 شهريور در نگارخانه استاد مميز خانه هنرمندان برگزار مي شود.

در اين نمايشگاه هنرمنداني چون حجت اعظم ژور، محسن انجم شعاع، ك‍ال فخري ،حسين كرمي،آرش فتحي، شادي سعيدي، سارا صابري، آتنا فريدوني و چند تن ديگر از هنرمندان حضور داند كه به كوشش امين فخار زاده جمع آوري شده اند.

جهت بازديد از اين نمايشگاه مي توانيد همه روزه از ساعت 14 تا 21 به نشاني خيابان طالقاني،خيابان موسوي شمالي، باغ هنر، خانه هنرمندان ايران مراجعه كنيد.

گالری اُ 
این نگارخانه تا 4 شهریور ماه آثار علی میرعظیمی را به نمایش می گذارد، قالب آثار این نمایشگه مجسمه و حجم است و علاقه مندان به بازدید از این آثار می توانند همه روزه به جز شنبه ها از ساعت 12 تا 20 به نشانی خيابان ويلا (نجات‌اللهي)، کوچه خسرو،‌ پلاک46 مراجعه کنند.

مدتی در کنارهم

این عنوان نمایشگاه گروهی نقاشی است که در نگارخانه لاله برگزار می شود.

در این نمایشگاه حدود 5 هنرمند شرکت دارند که عبدالحمید پازکی جمع آوری آن ها را به عهده داشته است.

یسنا عسگری، پریچهر پیری، رقیه حدادی و ...  از هنرمندانی هستند که با آثار خود در این نمایشگاه حضور دارند.

علاقه مندان برای رفتن به این نمایشگاه می توانند تا سوم شهریور ماه به نشانی این گالری واقع در خيابان دکتر فاطمي، ضلع شمالي پارک لاله،روبروي پارکينگ طبقاتي مراجعه کنند.

 همچنینن در خصوص این نمایشگاه طی متنی گفته شده آنچه که در مقابل شما است،نتيجه بهره وري از کيفيات تعامل اجتماعي و البته بصري در دايره این گروه است و عدم وجود هيچ گونه مسابقه اي نه با بيرون و نه درون دايره قابل تامل و درنگ است.اميد دارم در طول زمان اين مطلب بارزتر و ما شاهد موفقيت بيشتر براي تداوم اعضاي اين دايره از خانواده ي هنر باشيم.

فرش قرمز در گالری محسن
    
این گالری واقع در ظفر، خيابان ناجي، خيابان فرزان، کوچه نوربخش، بلوار ميناي شرقي، پلاک42 ، با آثار نویی از داوود بیات  میزبان علاقه مندان به هنر است.

 برای بازدید از این گالری می توانید همه روزه به جز پنجشنبه ها از ساعت 16 تا 21 به این محل مراجعه کنند.

گالر إی.جی 
این نگارخانه با حراج بیش از 150 اثر از یک مجموعه ی خصوصی پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان از این گالری است .

برای مراجعه به این  نمایشگاه که شامل آثار زیادی از هنرمندان  است می توانید همه روزه به جز پنجشنبه ها به محل این گالری واقع در خيابان وليعصر، خيابان زعفرانيه، خيابان مقدس اردبيلي، خيابان پسيان، شماره 3 مراجعه کنید.  

گفتنی است علاوه بر این گالری ها نگارخانه های سایه،هور،مریم،شیرین و ... نیز همچنان دارای نمیشگاه هایی با کار های تازه است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار