مسئولان هواپیمایی آسمان از ارائه توضیح درباره تاخیر پروازها امتناع می کنند.

جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاههای خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،با تایید اجمالی تاخیر پرواز مشهد- شیرازگفت :براساس دستور عمل هواپیمایی کشوری ما مجاز به ارائه توضیح درباره شکرتهای مسافربری نیستیم و هر گونه توضیح صرفا توسط مسئولان ایرلاین هاباید داده شود .

حوتی مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان در خراسان رضوی هم در ابتدا با امتناع بع ارائه توضیح ،هر گونه پاسخگویی را منوط به نشست خبری دانست و در پی اصرار خبرنگار ما گفت :من مجاز به توضیح نمی باشم وما را به دفتر مدیر کل هواپیمای آسمان در خراسان رضوی ارجاع داد.

حکیمیان مسئول دفتر مدیر کل هم با بیان اینکه بر اساس دستور عمل تهران هر گونه توضیح در این باره در اختیار مدیر کل آسمان در استان است گفت :با توجه به سفر کاری مدیر کل تا روز دوشنبه هفته آینده ارائه پاسخ مقدور نمی باشد .

وی که از ارائه هر گونه توضیحی پرهیز می کرد خبرنگار ما را برای دریافت پاسخ به دفتر مرکزی تهران ارجاع داد.

این درحالی است که اطلاعات فرودگاه ساعت پرواز را 3 بامداد 22 مرداد اعلام کرد.

چندی پیش هم تاخیر 26 ساعته پرواز مشهد – اهواز نارضایتی مسافران این شرکت را به همراه داشت که علت آن تاخیر نیامدن پرواز از تهران عنوان شده بود.

گر چه در خبر برخی رسانه ها درگیری مسافران به دنبال تاخیر مطرح شده بود اما پیگیری خبرنگارما این درگیری تکذیب شد.

گمان می رود تاخیرهای چند روزه هواپیمایی آسمان وتعلیق پروازهای آن علت اصلی امتناع مسئولان این شرکت هواپیمایی از پاسخ وتوضیح است .

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.