هزاران طرفدار فلسطین در انگلیس بازداشت نخست وزیر رژیم صهیونیستی را خواستار شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری الخبر پرس، بیش از سی هزار نفر از طرفداران فلسطین از پلیس اسکاتلندیارد انگلیس خواستند به محض ورود بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اراضی انگلیس، وی را بازداشت کند. قرار است نتانیاهو ماه سپتامبر (شهریور) آینده به انگلیس سفر کند.
براساس این گزارش، درخواست این عده در یک کمپین الکترونیکی آمده که به امضای بیش از سی هزار نفر از طرفداران فلسطین رسیده است و این افراد از پلیس انگلیس خواستند نتانیاهو را به دلیل جنایات جنگی و دست داشتن در شهادت دو هزار نفر از فلسطینیان در تجاوز اسرائیل به نوار غزه در سال 2014 بازداشت کند.
دامیان موران، شهروند انگلیسی و از هواداران فلسطین که متن این کمپین الکترونیکی را تهیه کرده، اعلام کرده است: "قرار است نتانیاهو در ماه سپتامبر (شهریور ماه)  آینده گفتگوهایی در لندن داشته باشد و باید وی بر اساس حقوق بین الملل به دلیل ارتکاب جنایت جنگی که باعث کشته شدن بیش از دو هزار فلسطینی در سال 2014 شده است، بازداشت شود. این کمپین از پارلمان انگلیس خواسته است در صورتی که شمار امضای این کمپین به یکصد هزار نفر برسد، خواسته این افراد را مبنی بر بازداشت نتانیاهو مورد بررسی قرار دهد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار