معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: آزاد راه خرم آباد - اراک از جمله طرح های مهم حوزه راهسازی کشور است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خندان دل در جریان سفر یکروزه به لرستان و در بازدید از طرح آزاد راه خرم آباد - اراک افزود: به رغم اینکه اجرای این طرح با توجه به محل احداث و موقعیت جغرافیایی، کار سختی است اما پیمانکارآن نیز توان اجرای مطلوب آن را با دقت بر عهده دارد .

پروژه آزاد راه خرم آباد - اراک با اعتبار 9هزار و 600 میلیارد ریال و در قالب 4 قطعه توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در شش خط رفت و برگشت به طول 134 کیلومتر در حال اجرا و احداث است.

پروژه آزادراه خرم آباد - اراک به طول 134 کیلومتر بخش مهمی از کریدور اصلی و ترافیکی کشور در مسیر شمال به جنوب و اتصال دهنده مسیر آزادراهی از نواحی شمالی به بندر امام خمینی (ره) در جنوب کشور است.

اجرای این پروژه مهم عمرانی در حوزه راهسازی، ضمن اتصال مسیر آزاد راهی شمال به جنوب کشور، نقش مهم و موثری در جابجایی مسافر در طول این کریدور ارتباطی اصلی دارد.

در حال حاضر این طرح در قطعه اول به طول 67 کیلومتر در دست ساخت بوده و این پروژه عمرانی مهم و ملی همچنین نقش قابل توجهی در بخش واردات و صادرات و ترانزیت کالا در سطح کشور خواهد داشت.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.