همزمان با شروع دور دوم سفرهای تابستانی، طرح نظارت بر واحدهای اقامتی و تأسیسات گردشگری استان اصفهان آغاز شد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، محسن یارمحمدیان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان با اعلام این خبر افزود: بر اساس دستور العملهای صادره از سوی معاونت گردشگری و ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، طرح نظارت تلفیقی بر تأسیسات و مؤسسات گردشگری استان به ویژه واحدهای اقامتی به صورت مشترک با نظارت اداره کل میراث فرهنگی استان و با همکاری نهادهایی همچون: اماکن عمومی ناجا، تعزیرات حکومتی، بهداشت و درمان، سازمان صنعت و معدن و تجارت و با همکاری اتحادیه های صنفی دفاتر مسافرتی و واحد های اقامتی از ابتدای تابستان امسال آغاز گردید.

وی افزود: در این طرح تاکنون بیش از نیمی از مراکز اقامتی استان شامل: هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، و رستورانهای بین راهی توسط کارشناسان این اداره کل و سایر نهادهای ذی ربط مورد بازرسی قرار گرفته اند.

طرح تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری استان همزمان با شروع تعطیلات تابستان آغاز و با توجه به توان قانونی تمامی دستگاههای نظارتی، در 24 شهرستان استان با هدف ارتقاء کیفیت خدمات تآسیسات گردشگری در جریان می باشد. گفتنی است در این بازرسی ها برای تعداد محدودی از واحد های اقامتی استان جهت ارتقاء کیفیت خدمان تذکر کتبی صادر شده است. 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.