لیگ برتر جوانان و امید تنیس روی میز، با حضور هفت تیم قرعه کشی شد تا این پیکارها در چهار مرحله برگزار شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ برتر جوانان و امید تنیس روی میز با حضور هشت تیم مناطق نفت‌خیز جنوب، شهرداری سنندج، پتروشمی بندر امام، باشگاه مقاومت، نخل بندرعباس، نفت آبادان و هیئت مشهد، قرعه کشی و قرار شد تا طی چهار مرحله تیمها به مصاف یکدیگر بروند.

براین اساس، مرحله اول آن، طی روزهای 12 و 13 شهریور در سنندج و مرحله دوم 16 و 17 مهر در آبادان، مرحله سوم 14 و 15 آبان در بندرعباس برگزار می شود.

 تکلیف زمان مرحله چهارم و پایانی نیز هنوز زمانش مشخص نشده است، این پیکارها در در تهران  خواهد بود .

در صورت عدم میزبانی هر کدام از شهرهای، پتروشیمی بندرامام میزبانی یکی از مراحل را بر عهده می گیرد .

لیگ نونهالان و نوجوانان

لیگ دسته اول نونهالان و نوجوانان قرار است با شرکت 15 تیم و در دو گروه هفت و هشت تیمی برگزار می شود . این رقابت ها به صورت متمرکز و رفت و برگشت انجام خواهد شد . رقابت‌های گروه اول در خرم‌آباد و اصفهان و گروه دوم در اهواز و سنندج برگزار خواهد شد که در پایان مرحله گروهی سه تیم از هر گروه به مرحله بعدی صعود می‌کنند و به صورت دوره ای متمرکز به مصاف هم می‌روند و در نهایت دو تیم به دسته برتر راه خواهند یافت تا با شش تیم برتر سال گذشته به رقابت بپردازند .
 
تیم های گروه یک : 1- مناطق نفتخیز جنوب 2- هیئت لرستان 3- هیئت رامهرمز ( الف ) 4- نفت آبادان 5- پتروشیمی بندرامام 6- هیئت رامهرمز ( ب ) 7- تایدواتر بندرعباس 8- هیئت بوشهر  
 
تیم های گروه دو : 1-  هبئت گلستان 2- هیئت کرمانشاه 3- هیئت سنندج 4- دیزل مولد کاشان 5- هیئت همدان 6- هیئت سقز 7- هیئت آذربایجان غربی
 
 مرحله رفت مقدماتی 1 و 2 شهریورماه و مرحله برگشت مقدماتی 29 و 30 شهریور برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار