گروه تروریستی داعش 30 غیر نظامی را در شهر ساحلی سرت در شرق لیبی به قتل رساند .

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان از سرت، گروه تروریستی داعش 30 غیر نظامی را در شهر ساحلی سرت در شرق لیبی به قتل رساند. منابع محلی اعلام کردند تروریست‌های داعش روز گذشته پس از درگیری با ارتش و نیروهای محلی در شهر سرت، به یک منطقه مسکونی در این شهر یورش بردند.
 
این تروریست‌ها پس از ارتکاب جنایت جدید در شهر سرت و قتل عام دست کم 30 غیر نظامی از این منطقه عقب نشینی کردند. منابع محلی همچنین اعلام کردند عناصر ترویستی داعش همچنین بندر سرت در 500 کیلومتری شهر طرابلس را تحت کنترل خود درآوردند .

بندر سرت از چند روز پیش شاهد درگیری‌های شدید میان گروه‌های مسلح تندرو و ارتش لیبی با حمایت اهالی این شهر ساحلی است. گروه تروریستی داعش چهارشنبه گذشته نیز با سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین مناطق مسکونی شهر سرت را به شدت گلوله باران و تعدادی از غیر نظامیان را کشته یا زخمی کرد.

پس از سقوط معمر قذافی دیکتاتور سابق لیبی در سال 2011 شهرهای مختلف این کشور صحنه خشونت و درگیری های شدید میان گروههای مسلح رقیب است . عناصر تکفیری - صهیونیستی داعش نیز از هرج و مرج و ناآرامی ها در لیبی استفاده و بخش های از مناطق شرق این کشور از جمله شهر سرت را اشغال کرد .



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار