مدیرکل اداره استاندارد استان یزد گفت: محصولاتی در استان یزد، نظیر شیرینی، پکیج های حرارتی،کاشی،شیشه و ....تولید می شوند که به 54کشوردنیا صادر می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد حسین ماجدی اردکانی بااشاره به سابقه کیفیت بالای محصولات یزد گفت:فرهنگ وتدین یزدی ودرستکار بودن ،سبب شده تا از زمانها ی گذشته تا کنون ،در سراسر جهان ،یزد را به عنوان شهر قنوت و قنات و قناعت یاد نمود ه اندو این که، استان یزد را ،استان دارالعلم می نامند برای ما بسی مایه  افتخارهست.

ماجدی اردکانی افزود: مردم ما حق دارند و باید از کالا های استاندارد استفاده نمود ه وما شرعا" وقانونا" نسبت به این موضوع مسئول هستیم و ما باید از تجربیات واحدهای تولیدی و خدماتی با کیفیت ،استفاده نموده وما بقی صنایع واصناف رابه نقطه قوت هدایت نماییم . 

مدیر کل استاندارد استان یزد ،همچنین در نشست با مسئو لین کارخانه تولید مواد لبنی شیکا ابر کوه با اشاره به همراهی این واحد تولیدی با اهداف استاندارد گفت: مسوولان و کارشناسان کارخانه تولیدی شیکا درابرکوه بخاطر ارائه محصولات باکیفیت وبامهر استاندارد وداشتن مدیریت قوی وخوش فکر ،این واحد تولیدی ، افتخاری برای استان می باشد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: یزد ، صادرات ، جهانی ، مدیرکل ، ماجدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.