ماموران پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان اصفهان در اجراي طرح بازديد و نظارت بر واحدهاي صنفي 67 واحد صنفي متخلف را پلمپ و از ادامه فعاليت آنها جلوگيري كردند.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان سرهنگ "اكبر عاصمي"رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان اصفهان در تشريح اين خبر گفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و ساماندهي صنوف فاقد پروانه كسب، طرح نظارت و كنترل بر اصناف در شهر اصفهان توسط مامورين اداره نظارت بر اماكن عمومي به مدت 13 روز اجرا شد.

وي اظهار داشت : در اين طرح از هشت هزار و 348 واحد صنفي بازديد به عمل آمد كه در اين زمينه 67 واحد صنفي متخلف شناسايي و به علت نداشتن پروانه کسب و رعايت نکردن قوانين و مقررات مربوطه پلمپ شدند.

به گفته سرهنگ عاصمي، براي 200 واحد صنفي ديگر به دليل يك سري تخلفات نيز اخطاريه پلمپ صادر شد كه در صورت برطرف نكردن آنها با برخورد قانوني پليس مواجه خواهند شد.

رئيس پليس امنيت عمومي استان با اعلام تداوم و تشديد اين گونه برنامه ها و اقدامات كنترلي و نظارتي پليس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: واحد ، صنفی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.