در آغاز هفته‌اي تازه نگارخانه‌ها و گالري‌هاي شهر نيز با كارهاي جديدي نو مي‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ براي آغاز هفته‌اي جديد از مردادماه مراكز هنري شهر يعني همان نگارخانه‌ها و گالري‌ها با كلي نمايشگاه جديد كار خود را آغار مي‌كنند كه ما در اين گزارش تعداد ديگري از آن‌ها را به شما معرفي مي‌كنيم.

*«فرشتگان» برفراز تهران 

گالري طراحان آزاد از 23 تا 28 مرداد ميزبان آثار نرگس موسوي با عنوان «فرشتگان» بر فراز تهران است.

اين نگارخانه همه روزه به جز پنجشنبه‌ها از ساعت 16 تا 20 به نشاني خيابان وليعصر (عج)، خيابان فتحي شقاقي، ميدان سلماس، پلاک5 پذيراي بازديدكنندگان است.

*گالری جرجاني 

اين نگارخانه نقاشي‌هاي مريم عيوضي را از 23 مرداد به نمايش مي‌گذارد.

براي بازديد از اين نمايشگاه با عنوان «انگار راهي جز اين جهان نيست براي يافتن من» مي‌توانيد تا 2 شهريور همه روزه به جز شنبه‌ها از ساعت 16 تا 20 به محل اين گالري واقع در خيابان وليعصر، بالاتر از پارک وي، کوچه خيام، پلاک 4، مراجعه كنيد.

«حسي رنگارنگ» در گالري احسان

نمايشگاه انفرادي نقاشي مهسا عليزاده با عنوان «حسي رنگارنگ» از 23 تا 28 مردادماه در نگارخانه احسان برقرار است. علاقه‌مندان جهت مشاهده اين آثار مي‌توانند همه روزه از ساعت 16تا 20 به نشاني اقدسيه، آجودانيه، خيابان چهاردهم شرقي، شماره 22 مراجعه كنند.

*گالري ژينوس

نمايشگاه آبرنگ دو هنرمند با نام‌هاي سعيده خاقاني، و الهه زارع تا 28 مرداد در اين گالري برپا است.

اين نمايشگاه با عنوان خاطره رنگ‌ها همه روزه به جز پنجشنبه‌ها از ساعت 10 تا 20 در گالري ژينوس به نشاني خيابان دکتر‌حسين‌فاطمي، ابتداي خيابان‌وليعصر، پلاک‌21، طبقه اول ميزبان علاقه‌مندان به هنر و بازديدكنندگان است.

گفتني است الهه زارع تاكنون كتاب‌هايي را در راستاي آموزش نقاشي براي كودكان جمع‌آوري كرده است.

*گالري 26

اين نگارخانه به نشاني فرمانيه شرقي، خيابان سلمان‌پور‌ ظهير، شماره 26، واحد 3 در كاري نوين ميزبان آثار نقاشي هنرمندان كوچك از سن 5 تا 12 سال است.

مريم احمدزاده جمع آوري آثار و برگزاري اين نمايشگاه را به عهده داشته و علاقه‌مندان جهت بازديد از اين كارها مي‌توانند از 23 تا 25 مردادماه، همه روزه به جز شنبه‌ها از ساعت 16 تا 20 به محل اين گالري مراجعه كنند.

«بر بستر خاك»

نمايشگاه انفرادي حديث رضاپور از 23 تا 28 مرداد ماه در نگارخانه شيلا برقرار است.

قالب اين آثار نقاشي هستند و علاقه‌مندان به بازديد از اين نمايشگاه با عنوان «بر بستر خاك» مي‌توانند همه روزه به جز شنبه‌ها از ساعت 16 تا 20 به نشاني خيابان‌ وليعصر‌، بالاتر از خيابان‌ طالقاني‌، کوچه‌ گيلان‌، پلاک 2‌، واحد 1 مراجعه كنند.

*نگارخانه ژيوار

نقاشي‌هاي نازنين خوشبخت از 23 مرداد تا 2 شهريور در گالري ژيوار به نمايش گذاشته شده اند و براي ديدن اين آثار كه در آن به نوعي طبيعت به تصوير كشيده شده است مي‌توانيد همه روزه به جز شنبه‌ها از ساعت 16:30 تا 19:30 به محل اين گالري واقع در خيابان شريعتي، خيابان ظفر، خيابان آقازاده فرد، کوچه بنفشه، پلاک 14 مراجعه كنيد.

علاوه بر اين مراكز، خانه هنرمندان، گالري لاله، محسن، إي.جي و اُ نيز از اين هفته با آثار و هنرمندان جديد هنردوستان را فرامي خوانند.

همچنين نمايشگاه‌هايي چون صد اثر صد هنرمند در نگارخانه گلستان، و گالري‌هاي ديگري چون شكوه، پندار، زيرزمين دستان، هما و ... كه از هفته گذشته نو شده بودند نيز ادامه دارد.




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار