قزوین؛

بازگشایی دوباره "سینمای تاکستان"

تاکستان بعد از 14 سال دوباره صاحب سینما می شود.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان سال 80 بود که به دلیل حمایت نکردن بخش دولتی و استقبال کم مردم تنها سینمای این شهرستان تعطیل شد.

این سینمای خصوصی این روزها در شلوغی سمساری ها و فروشگاه های لوازم خانگی گم و به انبار کشمش تبدیل شده است، اما مردم هنوز خیابان آیت اله طالقانی تاکستان را به نام خیابان سینما می شناسند.

مردم این شهر می گویند: در طول این سالها مجبور بودند برای  تماشای فیلم به سینماهای قزوین بروند که خود مستلزم صرف هزینه و وقت بود.

و حالا بعد از 14 سال و پیگیری های 3ساله ،تاکستان دوباره صاحب سینما میشود.

منصور رحمانی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان گفت در جلسه کمسیون بند 5 تجهیز سینماها مقرر شد سینمای این شهر از مزایای طرح تجهیز سینما بهره مند شود.

رحمانی افزود: تاکستان در زمره 65 شهر مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد وسازمان سینمایی برای استفاده از این طرح اعلام شده است.

وی گفت:با استفاده از مزایای این طرح سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری امام علی (ع) تجهیز شده است و به سینما تبدیل میشود.

قرار است این سینما،4 شهریور با پرده عرض،صدای دالبی و سیستم رمز خوان در مجتمع فرهنگی و هنری امام علی (ع) با اکران همزمان و سراسری فیلم محمد رسول الله ساخته مجید مجیدی افتتاح شود.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.